برنامه یاد بعضی نفرات
 
اسفندیار قره‌باغی: خوانندگان امروزی بیشتر از هم تقلید می‌کنند
موسیقی ما - اسفندیار قره‌باغی خواننده با اشاره به وضعیت این روزهای موسیقی در ایران گفت: خوانندگان امروزی اصلاً خلاقیت ندارند و بیشتر از هم تقلید می‌کنند. پیشکسوتان می‌دانند من چه می‌گویم ولی جوانان اصلاً به این مسائل اهمیت نمی‌دهند و توجه نمی‌کنند، در صورتی که اگر به این راهنمایی‌ها عمل کنند موفق خواهند شد.

قره‌باغی ادامه داد: در هنر خلاقیت حرف اول را می‌زند، پس باید به این موضوع توجه ویژه شود. دلیل این که این روزها آثار موسیقایی ماندگار نمی‌شوند این است که همه شبیه هم شده‌اند و خوانندگان فقط از یک نفر تقلید می‌کنند.

خواننده سرود "آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو" افزود: اگر می‌خواهیم در عرصه هنر باقی بمانیم باید بتوانیم حرف جدیدی بزنیم. هنر باید به‌روز باشد ولی نباید از خودمان صدا درآوریم و اسم آن را نوآوری بگذاریم. موسیقی قوانین خاصی دارد و باید روی اصول پیش رویم.

اسفندیار قره‌باغی خاطرنشان کرد: خیلی از خواننده‌های امروزی اصلاً آموزش ندیدند، پس اسم آن‌ها را نباید خواننده بگذاریم. هنرمندان اول آموزش می‌بینند و بعد وارد عرصه هنر می‌شوند. موسیقی نیاز به غربالگری دارد و خواننده‌های خوب باید از خواننده‌های بد جدا شوند.

قره‌باغی در پایان گفت: مردم باید بدانند هوادار چه کسانی هستند. زمانی که مخاطبان بدانند شخصی که به کنسرتش می‌روند اصلاً علم این هنر را ندارد، مطمئن هستم چهره واقعی آن‌ها را می‌بینند و به سراغ موسیقی جدی می‌روند.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1397 - 02:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اسفندیار قره‌باغی: خوانندگان امروزی بیشتر از هم تقلید می‌کنند | موسیقی ما