برنامه یاد بعضی نفرات
 
گلاب آدینه به «کامکارها» تندیس داد
کنسرت «کامکارها» با همراهی همیشگی کردها
موسیقی ما - چهارمین شب از فستیوال موسیقی ققنوس با اجرای گروه «کامکارها» برگزار شد. سالن «تهران رویال‌هال» شامگاه 13 شهریورماه میزبان علاقه‌مندان موسیقی کردی بود و مثل همیشه خیلی از مخاطبان این کنسرت با لباس کردی به سالن اجرا آمده بودند.

کنسرت تابستانی گروه بزرگ خانواده «کامکار» با اضافه شدن یک عضو جدید به گروه موسیقی این خانواده یعنی تارا کامکار (دختر نوجوان اردشیر کامکار)برگزار شد که در این اجرا نوازندگی بندیر را بر عهده داشت و در کنار پدرش ساز زد.

«بیابان بی کران»، «خانه‌ام ابریست»، «فراق» و «به یاد مادر» که همگی از بهترین آثار ارسلان کامکار هستند و روی اشعاری از مولانا، نیما یوشیج، پیام بهتاش و خیام ساخته شده‌اند، از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت به اجرا درآمدند.

بیژن کامکار (خواننده و رباب)، پشنگ کامکار (سنتور)، قشنگ کامکار ( سه تار)، ارژنگ کامکار (تنبک)، ارسلان کامکار (خواننده و نوازنده عود)، اردشیر کامکار (کمانچه)، اردوان کامکار (سنتور)، نیریز کامکار (تار)، هانا کامکار (همخوان و دف)، مریم ابراهیم‌پور (قیچک)، سهراب کامکار (کوبه‌ای)، امیرناصر رنجبر (کمانچه) و تارا کامکار (بندیر) از اعضای گروه کامکارها بودند که شب گذشته با مدیریت هنری «هوشنگ کامکار» روی صحنه رفتند.

از آنجایی که اهدای تندیس فستیوال ققنوس، یکی از بخش‌های اصلی برنامه‌های هر شب است، در بخش پایانی اجرا محمدحسین توتونچیان (مدیرعامل شرکت فرهنگی‌هنری ققنوس) و گلاب آدینه (بازیگر پیشکسوت) روی صحنه حاضر شدند و تندیس توسط «گلاب آدینه» به اعضای گروه اهدا شد.

شهرداد روحانی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، حسام‌الدین سراج، هانیه توسلی و مسعود فروتن از میهمانان ویژه شب کامکارها بودند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1397 - 14:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «کامکارها» با همراهی همیشگی کردها | موسیقی ما