برنامه یاد بعضی نفرات
 
به دلیل مشکلات شخصی
فرزاد فرزین از حضور در «رقص روی شیشه» انصراف داد
موسیقی ما - فرزاد فرزین که پیش از این خبر حضورش در سریال «رقص روی شیشه» ساخته مهدی گلستانه منتشر شده بود، اعلام کرد که به دلیل مشکلات شخصی و صلاحدید حرفه‌ای از حضور در این پروژه انصراف داده است.

به گزارش «موسیقی ما»، او دراین باره گفت: «با توجه به مشکلات شخصی و صلاحدید حرفه‌ای در رابطه با اتفاقات هنری پیش رو، از همکاری در سریال نمایش خانگی «رقص روی شیشه» انصراف داده و برای مهدی گلستانه عزیز و گروه محترم آرزوی موفقیت می‌کنم.»

پیش‌تر مهدی گلستانه درباره سریال جدیدش پس از موفقیت «عاشقانه» گفته بود: «"رقص روی شیشه" یک ملودرام اجتماعی در مذمت مهاجرت، در ستایش خانواده و به لحاظ تعداد کاراکتر با «عاشقانه» متفاوت است؛ زیرا چهره‌های سینمایی بیشتری در این سریال حضور خواهند داشت. به طور کلی تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی نیازمند استفاده از بازیگران چهره است. با این حال دو بازیگر تازه‌کار نیز در «رقص روی شیشه» به ایفای نقش می‌پردازند. پیش از این قرار بود این اثر را به سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر برسانیم، اما متوجه شدیم که به جشنواره نمی‌رسد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بعد از ساخت «رقص روی شیشه» به سراغ آن برویم و برای سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آن را آماده کنیم.»

بهرام رادان، مهراد صدیقیان، مهتاب کرامتی، امیرآقایی و میترا حجار از چهره‌های شاخصی هستند که در این سریال ایفای نقش خواهند کرد.

فرزاد فرزین پیش از این در فیلم‌های «پسران آجری، «دنیای محبوب» و «سگ‌های پوشالی» و سریال «عاشقانه»، بازیگری را تجربه کرده بود.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1397 - 10:18

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرزاد فرزین از حضور در «رقص روی شیشه» انصراف داد | موسیقی ما