برنامه یاد بعضی نفرات
 
به منظور حمایت از حقوق مدنی، خواسته‌های صنفی و قانونی هنرمندان
انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران عضو می‌پذیرد
موسیقی ما - انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران با گواهینامه ثبتی از وزارت کار و امور اجتماعی (۱۳۷۷)، تائید شده سازمان بین المللی کار ILO در ژنو (۱۳۷۶)، دارای گواهینامه عضویت در فدراسیون بین المللی موسیقیدانان FIM به مرکزیت پاریس (۱۳۸۷) از میان هنرمندان موسیقی عضو می‌پذیرد. اهداف انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران طبق اساسنامه تایید شده وزارت کار، حمایت از حقوق مدنی، خواسته های صنفی و قانونی هنرمندان عضو است.

بر این اساس سازندگان ادوات موسیقی، مدرّسین، نوازندگان، آهنگسازان، ترانه سرایان این زمینه و خوانندگان، نورپردازان، تهیه کنندگان موسیقایی و خبرنگاران بخش موسیقی صرفاً مشمولین حِرف و مشاغل آزاد موسیقی در حوزه فعالیت انجمن صنفی با ارائه مدارک معتبر به تشخیص کمیته فنی، شورای شعر و شورای عالی موسیقی انجمن صنفی به عضویت این انجمن درآیند.

زنده یاد فرامرز رضاپور در سال ۱۳۷۷ به منظور پیگیری و بهبود وضعیت معیشتی و صنفی هنرمندان موسیقی موفق شد به همت جمعی از هنرمندان موسیقی، «انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران» را پایه‌گذاری کند. این انجمن در تهران، تبریز، رشت، مشهد، اصفهان و چندین شهر دیگر حدود ۴۰۰۰ نفر عضو دارد. «رضاپور» توانست با تأسیس این صنف هنر موسیقی را به عنوان شغل به جامعه معرفی کند و هنرمندان موسیقی را در سال ۱۳۷۷ تحت پوشش بیمه‌های تامین اجتماعی در آورد.

از جمله فعالیت هایی که هیات مدیره انجمن برای رفاه حال اعضای صنف انجام داده می‌توان به اعطای کارت شناسایی معتبر بین المللی به هنرمندان موسیقی، معرفی به صندوق اعتباری هنرمندان، بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، تسهیلات خانه کارگر با معرفی نامه این دفتر، تلاش برای قراردادهای کاری اعضاء، پشتیبانی های صنفی جهت عقد قراردادهای کاری شان در دفتر انجمن، رایزنی های بین المللی جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف هنری صنف، جلب پشتیبانی مراجع و سازمانهای دولتی و ملی از طریق نشست ها و مذاکرات متعدد اشاره کرد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۷۷۶۴۷۰۲۱ و ۰۲۱۷۷۶۳۵۶۶۷و ۰۲۱۷۷۶۳۵۶۶۸ یا به آدرس  خیابان انقلاب – بین شهید نامجو (گرگان) و پل چوبی – جنب نمایندگی سایپا – پلاک ۱۷۳ طبقه سوم مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1397 - 12:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران عضو می‌پذیرد | موسیقی ما