برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت پیانو آوازعلیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی برگزارمی شود
گروه «ژوان»، بیست و یک سال بعد...
موسیقی ما - کنسرت پیانو آوازعلیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی ۲۸ آذر ماه و در سالن برج آزادی برگزار می شود.

به گزارش «موسیقی ما»، علیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی که از سال 76 در قالب گروه ژوان (با همراهی امیر سزاوارمنش) آثارشان را در اختیار دوستداران موسیقی پاپ قرار می دادند، پس از سالها بار دیگر در کنار هم به اجرای برنامه مشترک خواهند پرداخت.

این کنسرت «پیانو آواز» در حالی قراراست روی صحنه برود که اعضای گروه «ژوان» در سالهای گذشته بخاطر برخی اختلاف نظرات گفتگوهای تندی را علیه یکدیگر در رسانه ها داشتند ولی به نظر می رسد این بار قرار است خاطرات «ژوان» با حضور این دو چهره برای دوستداران موسیقی تداعی شود.

علیرضا قرائی منش درباره این اجرا روی صفحه شخصی خود نوشته: «پس از سال‌ها باردیگر در کنار دوست خوبم مهدی یغمایی روی صحنه خواهیم رفت. در این کنسرت علاوه‌بر اجرای قطعات خاطره‌انگیز گروه «ژوان»، قطعات مستقل خودم و قطعاتی که من برای مهدی یغمایی ساخته‌ام را به همراهی هم اجرا خواهیم کرد. ما این کنسرت را به صورت پیانو و آواز اجرا خواهیم کرد که البته خیلی سخت‌تر از یک ارکستر بزرگ است. زیرا در اینجا ارکستری وجود ندارد که اشتباه شما را پوشش دهد. پس کوچک‌ترین اشتباهی به چشم مخاطب خواهد آمد. ما همیشه می‌خواهیم کنسرت را طوری خاص اجرا کنیم و البته همیشه خاص بودن این نیست که ارکستر بزرگی روی صحنه داشته باشید. بعضی وقت‌ها خاص بودن در سادگی است و مطمئن هستم که مخاطبان از این کنسرت لذت خواهند برد.»
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آذر 1397 - 11:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «ژوان»، بیست و یک سال بعد... | موسیقی ما