برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت پیانو آواز علیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی برگزار شد
هم صدایی خواننده های ژوان در شب احساسی برج آزادی
موسیقی ما - خبر برگزاری کنسرت پیانو آواز علیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی خوانندگان گروه خاطره انگیز « ژوان » از همان ابتدا با استقبال و توجه زیادی همراه شد . خصوصا این که قرار به اجرای قطعات نوستالژیک این گروه بود .

به گزارش «موسیقی ما»، «دختر بهار» ، «یه حالی دارم این روزا» ،«سایه» و ... قطعاتی بودند که طی سال های 85 تا 89 از این گروه شنیده شدند و با استقبال گسترده ای مواجه شدند.

سالن برج آزادی میزبان علیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی و همچنین مخاطبین آن ها بود. دکور ساده اما جذاب این برنامه از همان ابتدا نگاه مخاطب را به سوی خود جلب می کرد.

شمع هایی که دور استیج روشن بود و جلوه خاصی را به آن بخشیده بود. پرده های استیج کنار رفت و مخاطبین حاضر در سالن علیرضا قرائی منش را پشت پیانو دیدند که آغاز به اجرای قطعه ی «زمان» می کند.

قرائی منش قسمت هایی از این قطعه را اجرا کرد که مهدی یغمایی نیز به روی صحنه آمد و این شب پرخاطره آغاز شد. «دلم تنگه» ، «عشق» ، «بهت قول میدم» ، «ستاره جون» ، «دختر بهار» ، «ستاره های سربی» ، «سایه» ، «چقدر سرده» ، «بگو حرفاتو» ، «نیستی ببینی» ، «یه حالی دارم» ، «به فکرم باش» و «راه دریا» قطعاتی بودند که در این کنسرت پرشور اجرا شدند.

نکته جالب توجه این بود که حاضرین اکثر قطعات را با یغمایی و قرائی منش همخوانی می کردند.

علی عبدالمالکی ، بابک صحرایی ، مهدیه عرب ، عرفان سلیمی ، حامد صوفی پور ، پوریا ربیعی و ... از جمله مهمانان حاضر در این برنامه بودند.

عکس ها: سارا زمان
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 دی 1397 - 17:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هم صدایی خواننده های ژوان در شب احساسی برج آزادی | موسیقی ما