برنامه یاد بعضی نفرات
 
روز پنجشنبه از آلبوم جدیدشان در قالب یک کنسرت رونمایی می‌کنند
همکاری دوباره ماکان اشگواری و امیر صارمی
موسیقی ما - ماکان اشگواری و امیر صارمی در همکاری دوباره با یکدیگر، روز پنجشنبه 9 اسفند در قالب یک کنسرت از آلبوم جدیدشان با نام «بعد برو» رونمایی می‌کنند.
 
دو سال پیش بود که ماکان اشگواری و امیر صارمی در همکاری مشترکشان آلبوم «دور» را منتشر کردند و حالا برای دومین بار نتیجه همکاری‌شان را در آلبوم «بعد برو» به گوش علاقه‌مندانشان خواهند رساند.
 
این دو هنرمند برخلاف آلبوم پیشین در آن که با سهیل پیغمبری، سردار سرمست و کریستف رضاعی همکاری کرده بودند، در یک فضای کاملاً آکوستیک تنها از ساز گیتار استفاده کرده‌اند که توسط امیر صارمی نواخته شده و در کنار آواز ماکان اشگواری قرار گرفته است و در واقع بر اساس الگوی خنیاکری‌های قدیم است.

اشعاری از ابراهیم منصفی، ملک‌الشعرای بهار، حافظ و بابا طاهر در کنار اشعاری از خود ماکان اشگواری در این آلبوم خوانده شده و ضبط آنسامبل و میکس و مسترینگ آن توسط کاوه عابدین در استودیو صبا انجام شده است.
 
آنها در کنسرت پیش‌رو قطعات آلبوم «بعد برو» را در 9 قطعه اجرا و به این طریق از آلبوم جدیدشان رونمایی می‌کنند که توسط نشر و پخش جوان منتشر خواهد شد. آخرین اثری که از ماکان اشگواری به گوش‌ها رسیده، آلبوم «برای کامیون‌ها» است که اسفند سال گذشته در فضای موسیقی تجربی و الکترونیک منتشر شد.
 
کنسرت ماکان اشگواری و امیر صارمی روز پنجشنبه 9 اسفند ساعت 20:30 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود که می‌توانید بلیت‌های آن را از سایت «تیوال» تهیه کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اسفند 1397 - 14:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری دوباره ماکان اشگواری و امیر صارمی | موسیقی ما