برنامه یاد بعضی نفرات
 
نمایش موزیکال «عروس مردگان» با اجرای ارکستر «ایستگاه» روی صحنه رفت
رقابت نزدیک موسیقی و نمایش
موسیقی ما - اجرای نمایش موزیکال «عروس مردگان» در حالی امشب و فردا شب (26 و 27 اردیبهشت ماه) در تهران ادامه خواهد یافت که تا کنون حدود پانزده هزار نفر به تماشای این نمایش موزیکال نشسته‌اند.

به گزارش «موسیقی ما»، این کنسرت-تئاتر مورد توجه علاقمندان هنر قرار گرفته و رقابت نزدیک بین موسیقی و نمایش در این تئاتر و اجرای قطعات مختلف گروهی و فردی باعث شده جذابیت‌های این اثر بیشتر شود.

ارکستر خصوصی «ایستگاه» به سرپرستی «مهدی نوروزی» با حضور بیش از 30 نوازنده به صورت زنده موسیقیِ این نمایش را می‌نوازد.

همانطور که از اسم این اثر برمی‌آید، با نمایشی مواجهیم که قرار است همان داستان انیمیشن عروس مردگان، ساخته تیم برتون در سال ۲۰۰۵ را بار دیگر به تصویر بکشد. انیمیشن مذکور در زمان اکران خود به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد و با اینکه دستش از جایزه مهمی چون اسکار باز ماند و قافله را به انیمیشن والاس و گرومیت باخت، اما توانست جوایز سینمایی دیگری را درو کند. نمایش عروس مردگان داستان مردی به نام ویکتور بود که قصد ازدواج با دختری به نام ویکتوریا را داشت و اشتباهی در حین تمرین مراسم خواستگاری، از یک دختر در عالم مردگان خواستگاری کرد و آن دو به عقد یکدیگر در آمدند! در بخش‌های مختلف این نمایش شاهد اجرای موسیقی و خواندن قطعاتی هستیم که در تلاش است وفاداری به داستان اصلی انیمیشن را حفظ کند و در عینِ حال خلاقیت‌های کلامی و محتوایی نیز مزید بر علت شده تا جذابیت‌های این نمایش بیشتر شود.

بازی درخشان امیر جعفری و شقایق دهقان، اجرای خوب ارکستر ایستگاه، تلاش برای وفادار ماندن اصل به انیمیشن (از گریم و چهره‌پردازی بازیگران گرفته تا نوع طراحی لباس و صحنه)، همه و همه باعث شده که «عروس مردگان»، که خالقانش معتقدند «بزرگترین نمایش فانتزی-موزیکال تاریخ کشور» است، یکی از پر سر و صداترین نمایش‌های در حال اکران این روزها باشد.

پس از حواشی یکی دو روز نخست و اخبار ضد و نقیض در حاشیه بسته شدن سایت بلیت‌فروشی این برنامه به دستور انجمن نظارت و ارزشیابی هنرهای نمایشی، صفحه اینستاگرام این نمایش از ادامه اجرای این تئاتر در روزهای (26 و 27 اردیبهشت ماه) خبر داد و گفته می‌شود مشکلات این نمایش با همکاری نهادهای نظارتی حل شده است.

میلاد کی‌مرام، نازنین بیاتی، شقایق دهقان، مهران احمدی، امیر جعفری و نیکی کریمی بازیگران این نمایش موزیکال هستند.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 - 11:18

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رقابت نزدیک موسیقی و نمایش | موسیقی ما