برنامه یاد بعضی نفرات
 
«معین راهبر» در گفت‌وگو با «موسیقی ما» از آغاز فصل جدید فعالیت‌های خواننده‌ی آهنگ پرطرفدار «جانم باش» خبر داد
کنسرت و آلبوم «آرون افشار» در راه است
موسیقی ما - «آرون افشار» خواننده آهنگ پرطرفدار «جانم باش» اولین کنسرت خود را در تهران برگزار می‌کند.

به گزارش «موسیقی ما»، «معین راهبر» که مدیریت هنری آثار «آرون افشار» را بر عهده دارد، با اعلام این خبر به «موسیقی ما» از جزئیات فعالیت‌های جدید آرون افشار سخن گفت. بر این اساس آرون افشار که سال گذشته فعالیت رسمی خود در بازار موسیقی را آغاز کرد و با انتشار آهنگ «جانم باش» مورد توجه قرار گرفت، پس از انتشار چند تک‌آهنگ، خود را برای برگزاری کنسرت آماده می‌کند.

به گفته‌ی راهبر، این کنسرت شامگاه شنبه 28 دی 1398 به همت شرکت «آوای فروهر» طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و فروش بلیت‌های آن از ساعت 16 روز یکشنبه 22 دی از طریق سایت «ایران کنسرت» آغاز می‌شود.

معین راهبر درباره این کنسرت گفت: «در این کنسرت 14 یا 15 قطعه برای مخاطبین اجرا خواهیم کرد. در تلاشیم برنامه‌ای متفاوت با آن‌چه سایر هنرمندان تا کنون اجرا کرده‌اند برگزار کنیم و فکر می‌کنم اولین کنسرت آرون اتفاق قابل توجهی برای مخاطبین باشد. رهبری و مدیریت ارکستر آرون افشار را خودم بر عهده دارم و البته همکاری‌ام با بابک جهانبخش به عنوان رهبر ارکستر همچنان ادامه دارد.»

این آهنگساز و تنظیم‌کننده همچنین از تولید اولین آلبوم رسمی آرون افشار به نام «جانم باش» خبر داد و گفت: «این آلبوم شامل 12 قطعه است که از این تعداد، 4 یا 5 قطعه جدید خواهند بود و بقیه از میان آثاری که قبلاً منتشر شده‌اند در اولین آلبوم آرون افشار قرار گرفته‌اند. من به عنوان موزیک‌پرودوسر، مدیریت هنری آلبوم را بر عهده داشته‌ام و همه‌ی تنظیم‌ها را هم انجام داده‌ام. ملودی 10 قطعه از آلبوم توسط آرون افشار ساخته شده، ملودی «جانم باش» را من ساخته‌ام و یک ملودی هم توسط گروه هنری «D-Pop (حامد دهقانی)» ساخته شده است. بیشتر ترانه‌های آلبوم را «علیرضا مرتضی قلی» سروده و «امیرحسام افشار»، «عاطفه حبیبی»، «مهرزاد امیرخانی»، «حامد دهقانی» و «فرامرز جعفری»، دیگر ترانه‌سرایانی هستند که در این آلبوم با ما همکاری کرده‌اند.»

این موزیسین سرشناس همچنین گفت: «احتمالاً آلبوم طی 10 روز آینده توسط شرکت «آوای فروهر» در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت. همچنین این شرکت به مدیریت برادران حاتم‌پور، برای برگزاری تور کنسرت‌های آرون افشار هم برنامه‌ریزی کرده و به زودی اجراهایی در شهرهای مختلف کشور خواهیم داشت.»

«جانم باش»، «طبیب ماهر»، «خط و نشان»، «دلشوره»، «گیسو پریشان»، «یار قدیمی» «شب رویایی» و «کجایی»، آثار منتشر شده با صدای آرون افشار هستند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 - 23:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت و آلبوم «آرون افشار» در راه است | موسیقی ما