برنامه یاد بعضی نفرات
 
به‌دلیل از دست دادن یکی از اعضای گروه
اجرای گروه کر شهر تهران به تعویق افتاد
موسیقی ما - اجرای گروه کر شهر تهران که قرار بود ۲۳ و ۲۴ دی ماه برگزار شود، به‌دلیل از دست دادن یکی از اعضای گروه به تعویق افتاد.

گروه کر شهر تهران در غم از دست دادن «روجا آزادیان»، از اعضای این گروه، و نیز کلیه‌ جان‌باختگانِ حادثه‌ سقوط هواپیمای اوکراین، با انتشار متنی اجرای خود را به زمان دیگری موکول کردند.
 
در متن گروه کر شهر تهران آمده است:
 
«روزهایی را سپری می‌کنیم که غم و اندوه بر سر کشورمان آوار شده‌ است. در سوگ هم‌میهنانی نشسته‌ایم که هر کدام‌شان سرشار از امید و آرزو برای فردایی بهتر بوده‌اند و از دست دادن‌شان بغض را در گلویمان هرچه فشرده‌تر کرد. اعضای گروه کر شهر تهران نیز با همه‌ توان‌شان تلاش کردند با وجود تمام مصائب پیش‌ آمده، در روند تمرین‌هایشان خللی پیش نیاید و اجرای خوب و پرقدرتی داشته‌ باشند، بلکه از بار این غم و اندوه بکاهند. دریغا که سرنوشت، بغض‌هایمان را به گریستن تبدیل کرد، وقتی‌که شنیدیم یکی از اعضای گروهمان نیز در آن پروازِ شوم از دست رفت. خانم روجا آزادیان از سوپرانوهای گروه کر شهر تهران. دختری آرام و سر‌به‌زیر. به همین دلیل تصمیم بر این شد که کنسرتِ پیش‌روی گروه کر شهر تهران به تاریخ دیگری موکول شده و در شرایط روحی بهتری اجرا شود. بنابراین بدین‌ وسیله اعلام می‌شود که اجرای روز دوشنبه و سه‌شنبه‌ ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه، به تعویق می‌افتد و زمان اجرای آن متعاقباً اعلام خواهد شد. از همه‌ همراهان و اهالی موسیقی پوزش می‌خواهیم و سپاس‌گزار شما هستیم.
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 دی 1398 - 18:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای گروه کر شهر تهران به تعویق افتاد | موسیقی ما