برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه موسیقی «جالبوت» بالاخره اولین آلبوم رسمی‌اش را منتشر کرد
گروه موسیقی «جالبوت» بالاخره اولین آلبوم رسمی‌اش را منتشر کرد
مگس روی سُسِ فانک
گروه موسیقی جالبوت اولین آلبوم رسمیاش با نام جالبوت را پس از چندین سال فعالیت منتشر کرد. پروه جالبوت که با اجراهای کوچک و بزرگ در هرمزگان و تهران شناخته شد پیش از این چند تک آهنگ و یک موزیک ویدئو منتشر کرده بود. جالبوت آلبوم اولاش را بندرعباس و تهران رونمایی کرد و به زودی کنسرتی در تهران خواهد داشت. محمدعلی ذاکری خوانندگی و سرپرستی گروه را بر عهده دارد و از نوازندگان این گروه می‌توان به حامد حمیدزاده، محسن خاش، آیدین رادکیا، آرش رئیسی، آرشام غفوری، آرین ملکیان و هومن عمادی اشاره کرد.
مجموعه جالبوت شامل ده قطعه است که آثاری از ابراهیم منصفی، فاطمه رضایی، محمود طلوعی، علی خان حبیب‌زاده، عبدی محب و نیما یوشیج با آهنگسازی محمدعلی ذاکری، آرشام غفوری و علی‌خان حبیب زاده در آن اجرا شده است.
با توجه به اینکه بیشتر اعضای جالبوت اهل بندرعباس هستند دغدغهی ادای دین به موسیقی بندری در آثار آنها به وضوح دیده می‌شود. همچنین این گروه در تلاش است ریتم‌های موسیقی فانک را با ریت‌های بندرعباسی ترکیب کند که این رویکرد در قطعه «مَش» با شعر محمود طلوعی بیشترین نمود را دارد. از قطعات دیگر این آلبوم می‌توان به شنا کن، فهمت ببه بالا، داروگ، تو اتندی و رولت روسی اشاره کرد. همچنین پالایش صدای آلبوم را رامین پیر انجام داده و مهرداد متجلی (عکاس)، بابک اسمعیلی (طراح گرافیک) و سام کافه (حامی) از دیگر عوامل تولید این آلبوم بودند.  
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1398 - 15:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مگس روی سُسِ فانک | موسیقی ما