برنامه یاد بعضی نفرات
 
در پی مرگ چهره‌های موسیقی و بیماری و بیکاری هنرمندان صورت می‌گیرد
کمک ۱۰۰ هزار دلاری بنیاد مایکل جکسون به سه خیریه
موسیقی ما - بنیاد مایکل جکسون به هر یک از موسسه‌های خیریه‌‌ی Broadway Cares و Three Square و MusiCares که در حال کمک به افراد آسیب‌‌دیده از شیوع ویروس کرونا هستند، مبلغ  هزار۱۰۰ دلار اختصاص خواهد داد.
 
جان برانکا و جان مک‌کلین، مدیران اجرایی بنیاد مایکل جکسون، در بیانیه‌ای گفتند: «این ویروس به قلب جوامعی که ما به آن‌ها نزدیک هستیم حمله می‌کند. امروز متوجه شدیم که مانو دیبانگو افسانه‌ای بر اثر ابتلا به این ویروس درگذشته است. سایر هنرمندان و کارکنان پشتیبانی در صنعت موسیقی و همچنین برادوی نیز بیمار شده‌اند یا بدون کار مانده‌اند و با آینده‌ای نامعلوم روبرو هستند. در لاس وگاس که همیشه پذیرای مایکل جکسون بوده، کل شهر تعطیل شده که منجر به درماندگی هزاران کارگر و خانواده‌هایشان و نیز از دست دادن حقوقشان شده است. روحیه‌ی بخشندگی مایکل و کمک کردن او به دیگران در زمان حیاتش، زبان‌زد بوده و این کمک‌های مالی نیز از او الهام گرفته شده است.»
 
به گزارش انجمن حامیان مایکل جکسون، در نیویورک، بنیاد مایکل جکسون به چالشی پیوسته که بیش از ۲۰ تهیه‌کننده‌ی برادوی برای جمع‌آوری کمک ۱ میلیون دلاری به صندوق کمک‌های اورژانسی کووید-۱۹ متعلق به سازمان «برادوی کرز/عدالت با ایدز مبارزه می‌کند» در جهت دو برابر کردن میزان کمک‌ها به راه انداخته‌اند.
 
تام وایولا، مدیر اجرایی Broadway Cares/Equity Fights AIDS، در بیانیه‌ای گفت: «با گذشت هر روزی که سالن تئاترها خالی و تاریک می‌مانند، هنرمندان حرفه‌ای در صنعت اجرا و سرگرمی با چالش‌هایی بی‌سابقه و لحظه‌ای روبرو می‌شوند. این کمک مالی فوق‌العاده سخاوتمندانه از سمت بنیاد مایکل جکسون، کمک خواهد کرد تا افرادی که روی صحنه، در صحنه و پشت صحنه کار می‌کنند، اطمینان داشته باشند که از خدمات درمانی نجات‌بخش و کمک‌های مالی اضطراری و دریافت مشاوره بهره‌مند خواهند شد.»
 
در لاس‌وگاس نیز کمک مالی بنیاد مایکل جکسون ۳۰۰ هزار وعده غذایی را برای افراد نیازمند فراهم خواهد کرد و به تامین تدارکات بانک غذایی موسسه ثری‌اسکوئر که بزرگترین بانک غذایی در نوادای جنوبی است نیز کمک می‌کند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 14:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کمک ۱۰۰ هزار دلاری بنیاد مایکل جکسون به سه خیریه | موسیقی ما