برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک خواننده ترکیه‌ای دیگر در راه سینمای ایران
مذاکره با «ماهسون» برای بازی در سریال «پدرخوانده» آغاز شد
موسیقی ما مذاکره با «ماهسون قرمزی گل»، خواننده مطرح ترکیه‌ای، برای بازی در یک سریال ایرانی آغاز شده است. به گزارش «موسیقی ما» سریال «پدرخوانده» به کارگردانی «رحیم طوفان» و تهیه‌کنندگی «مرتضی شایسته» این روزها مراحل پیش تولید را سپری می‌کند. به تازگی مدیر تولید این سریال در مصاحبه با خبرگزاری «صبا» از مذاکره با ماهسون خبر داده و اعلام کرده است که انتظار می‌رود او به عنوان بازیگر در این سریال حضور داشته باشد. پدرخوانده در دو فصل هجده قسمتی و برای شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد و علاوه بر بازیگران ایرانی، بازیگرانی از کشور ترکیه هم در این پروژه حضور خواهند داشت.
 
اگر حضور ماهسون در این سریال محقق شود او دومین خواننده ترکیه‌ای می‌شود که طی دو سال اخیر به تولیدات تصویری ایران راه پیدا می‌کند. چرا که سال گذشته هم «عایشه گل جوشکن» که از خواننده‌های کشور ترکیه است در فیلم‌سینمایی «مطرب» به کارگردانی «مصطفی کیایی» بازی کرده بود.
 
ماهسون قرمزی گل خواننده 52 ساله ترکیه در ایران طرفداران زیادی دارد. «دینله» یکی از معروف‌ترین آهنگ‌های او میان مخاطبان ایرانی‌اش است که هنوز هم شنوندگان زیادی دارد. این خواننده کردتبار علاقه زیادی به دوستداران ایرانی‌اش دارد چرا که چند روز قبل در یک استوری از طرفداران فارسی زبان خود قدردانی کرده بود. او در زمان زلزله کرمانشاه هم پستی در صفحه شخصی خود برای همدردی با مردم ایران و کرمانشاه منتشر کرده بود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 - 15:08

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مذاکره با «ماهسون» برای بازی در سریال «پدرخوانده» آغاز شد | موسیقی ما