برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی علی کاظمی و خوانندگی مهدی امامی
«کنسرت زمستان» شنیدنی شد
موسیقی ما - آلبوم «کنسرت زمستان» به‌صورت دیجیتال منتشر شد. پس از یک سال که از برگزاری کنسرت «زمستان» با خوانندگی مهدی امامی و آهنگسازی علی کاظمی با همراهی گروه «تارَک» می‌گذرد اکنون آلبوم این کنسرت پیش روی علاقه‌مندان قرارگرفته است. علی کاظمی و مهدی امامی در ادامه‌ی همکاری‌هایشان، دی‌ماه سال گذشته با همراهی نوازندگانِ گروه تارَک کنسرتی با عنوانِ «زمستان» در تالار رودکی برگزار کردند که مورد توجه علاقه‌مندان موسیقی و آوازِ کلاسیک ایرانی قرار گرفت. در این اجرا دو مجلسِ ساز و آواز تقدیم علاقه‌مندان گردید. مجلسِ نخست شامل پنج بخشِ درآمد، تارک، زمستان، فیروزه و نهفت بود و مجلس دوم نیز به سه بخش گردانیه، بیداد و بویه اختصاص داشت. جملگیِ بخش‌های سازی و آوازی با مُدگردانی‌ها و فضاسازی‌های از پیش طراحی‌شده با اشعاری از حافظ، اوحدی، خواجو، فردوسی و شهریار ارائه‌ شد.

صدابرداری و ضبط نسخه‌ی پیش‌رو در همان صحنه‌ی اجرا در دی‌ماه سال ۹۸ انجام و اکنون در قالب یک آلبوم منتشر شده است.

علی کاظمی، آهنگساز و نوازنده‌ی تار، کارشناس ارشد رشته‌ی نوازندگی از دانشگاه هنر است. از آثار پیشین او می‌توان به «خط پرگار»، «بزم دور» و «عشیران» اشاره کرد.

همچنین مهدی امامی، خواننده‌‌ی موسیقی کلاسیک ایرانی، از شاگردان حسن ادیب، محسن کرامتی و محمدرضا شجریان است که آلبوم‌های «نغمه‌های مرکب»، «بزمِ دور»، «من همان نایم»، و... از آثاریست که او خوانندگی آنها را برعهده داشته است.

پوریا فرجی، بهنوش بهنام نیا، یاسمین شاه‌حسینی و پویان گرامی نیز دیگر اعضای گروه تارک هستند.

این اثر تنها به‌صورت نسخه‌‌ی دیجیتال به‌شیوه‌ی ناشر-مؤلف به تهیه‌کنندگی علی کاظمی منتشر شده و در سایت بیپ‌تیونز در دسترس است.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1399 - 12:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کنسرت زمستان» شنیدنی شد | موسیقی ما