برنامه یاد بعضی نفرات
 
در تداوم فعالیت‌‌های «علی جعفری پویان در انتشار آثار آهنگ‌سازان ایرانی
قطعه‌ی « من رام نخواهم شد» با ساختار موسیقی جز توسط «ارد انزابی پور» ساخته شد
موسیقی ما- قطعه‌ی « من رام نخواهم شد» با ساختار موسیقی جز توسط «ارد انزابی پور» ساخته شد و «علی جعفری پویان» در تداوم انتشار آثاری كه برای آهنگسازان ایرانی اجرا كرده و در طی سال‌های گذشته بخش‌هایی از آنها را در سه آلبوم مجزا منتشر كرده است، این بار نیز بخشی دیگر را كه داری خصوصیات مشتركی از لحاظ رنگ آمیزی صوتی و شیوه آهنگسازی داشتند را گردآوری كرده كه در چند بخش و در زمان‌های مختلف منتشر خواهد کرد.

«علی جعفری پویان» درباره‌ی این قطعه نوشته است: «با توجه به شناختی كه از توانایی‌های مختلف او (آهنگساز، صدابردار، محقق،نوازنده) طی سال‌های همكاریمان داشتم باعث شد تا اوایل سال ٩٧ به او پیشنهاد بدهم كه قطعه ای را با شیوه نگاه خودش و برای آلبومی كه روحیه‌ای متفاوت از سه آلبوم دیگرم خواهد داشت خلق كند. شخصیت كاوشگرانه و علمی ارد و نگاه تجربی من به این سبک از موسیقی و شیوه اجرا و همگونی‌اش با دیگر قطعات گرد آوری شده باعث می‌شود تا این اثر برایم اهمیت ویژه‌ای پیدا كند و آن را به عنوان نماینده سبكی از آثاری كه تا به امروز برای بخشی دیگر از آهنگسازان ایران اجرا كرده ام به شكل مستقل و جداگانه منتشر كنم.»

این نوازنده‌ی توانمند ویولون ادامه داده است: «این اثر با نامی دیگر deep blue هدیه‌ای با ارزش از سوی ارد به بنده است و تمام تلاشم این بود كه هم زمان با زادروزش منتشر شود كه اتفاقات حرفه ای و مشكلات مختلف غیر قابل پیش بینی دیگری مانع از انتشار آن در آبان ماه ١٣٩٩ شد. امیدوارم با شنیدن این اثر علاقه‌مندان و شنوندگان حرفه‌ای موسیقی به بخشی از ارزش‌های واقعی او پی ببرند و به این موضوع توجه كنند كه چرا  موسیقی‌دان ویژه ای چون او كمتر در جامعه ایران و یا حتا اهالی موسیقی شناخته شده است. از نظر من او یكی از مهمترین مهندسین صدا و یكی از با سوادترین آهنگسازان و نوازندگان ایران است.»

اجرای پیانو، بیس و دیجیتال درامز این قطه نیز  به عهده ارد انزابی پور بوده است.  فلوت این اثر را نیز «نیلوفر ابراهیمی» نواخته است و دیگر عوامل آن عبارتند از: طراحی و گرافیک: فرید حامدی، عكس: كامبیز باقری و الهام هوبه فكر،‌ضبط موسیقی:استودیو شهر صدای پارسیان
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 16:21

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه‌ی « من رام نخواهم شد» با ساختار موسیقی جز توسط «ارد انزابی پور» ساخته شد | موسیقی ما