برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حکمی از سوی هومان اسعدی دبیرپانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان
مشاور دبیر،مدیرهماهنگی ومسئول دبیرخانه پانزدهمین جشنواره جوان منصوب شدند
موسیقی ما- با حکمی از سوی هومان اسعدی دبیرپانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان،علی ثابت نیا به عنوان «مشاور دبیر پانزدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان»،اسحاق شکری به عنوان «مدیر هماهنگی ستاد پانزدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان» و سمیه ناظمیان به عنوان «مسئول دبیرخانۀ پانزدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان» منصوب شدند.
 
هومان اسعدی دبیر پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در حکم علی ثابت نیا آورده است:با توجه به سوابق درخشان مدیریتی و هنری جنابعالی و با عنایت به برنامه‌ریزی منظم و برگزاری شایستۀ دوره‌های دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم جشنوارۀ ملی موسیقی جوان و نظر مساعد اعضای محترم شوراهای تخصصی و هیئت‌های داوری، به موجب این حکم به عنوان «مشاور دبیر پانزدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان» منصوب می‌شوید. امید است در این دوره نیز، همچون ادوار پیشین، از تجارب ارزندۀ جنابعالی در جهت برگزاری مطلوب جشنواره بهره‌مند شویم.

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان همچنین در حکم اسحاق شکری نیز چنین آورده است: با توجه به تجارب ارزندۀ جنابعالی در برگزاری دوره‌های هفتم تا چهاردهمِ جشنوارۀ ملی موسیقی جوان، به موجب این حکم به عنوان «مدیر هماهنگی ستاد پانزدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان» منصوب می‌شوید. امید است در این دوره نیز، همچون ادوار پیشین، برنامه‌ریزی و امور فنی این رویداد مهم موسیقایی، در تعاملی مطلوب با ستاد جشنواره، به نحوی شایسته انجام شود.

هومان اسعدی همچنین در حکم سمیه ناظمیان نیز آورده است:با توجه به تجارب ارزندۀ سرکار عالی در برگزاری شایستۀ ادوار پیشین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان، به موجب این حکم به عنوان «مسئول دبیرخانۀ پانزدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان» منصوب می‌شوید. امید است در این دوره نیز، همچون ادوار پیشین، امور مربوطه به نحوی شایسته انجام شود.

امور اداری، مالی و اجرایی جشنواره کما‌فی‌السابق در انجمن موسیقی ایران و تحت نظر مدیر عامل محترم انجمن موسیقی ایران انجام خواهد شد.

پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی و مشارکت گسترده جمع کثیری از استادان موسیقی ایران توسط دفتر موسیقی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن موسیقی ایران سال آینده برگزار خواهد شد.
 
 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 14:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مشاور دبیر،مدیرهماهنگی ومسئول دبیرخانه پانزدهمین جشنواره جوان منصوب شدند | موسیقی ما