برنامه یاد بعضی نفرات
 
با تمرکز بر دو جنبه‌ی تئوری و عملی موسیقی
فراخوان ششمین جام موسیقی منتشر شد
موسیقی ما- فراخوان ششمین جام موسیقی منتشر شد. این رقابت گروهی که تمرکز بر دو جنبه تئوری و عملی موسیقی دارد، هر سال در فصل تابستان در یکی از شهرهای ایران برگزار می‌شود و هشت تیم موسیقی از سراسر کشور انتخاب و به حضور در این مسابقات دعوت می‌شوند؛ اما در این دوره، با تغییرات صورت گرفته و مذاکرات انجام شده، 16 تیم موسیقی به نمایندگی از 16 شهر ایران، طی چهار مرحله به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

گروه‌های موسیقی برای ثبت نام در ششمین جام موسیقی ایران می توانند به وب‌سایتِ‌ این رویداد مراجعه کنند. در جام موسیقی ایران، تفاوتی بین سبک گروه‌های موسیقی نیست و تمامی سبک‌ها اعم از سنتی و غیر سنتی، راک و پاپ، جاز و متال، فولکلور و تمامی سبک ها می‌توانند در آن شرکت کنند.

این مسابقات به صورت رقابتی بین گروه های سنتی و غیر سنتی در دو جدول مجزا صورت می گیرد و شرکت کنندگان نه تنها می‌بایست به اجرای عملی بپردازند، بلکه باید به سوالات طراحی شده در حوزه تئوری و تاریخ موسیقی ایران و جهان پاسخ دهند تا بتوانند امتیاز کافی برای صعود به مرحله بعدی را کسب کنند.

شروع ثبت نام تیم ها از تمامی شهرهای ایران در ششمین جام موسیقی ایران از روز شنبه، 4 اردیبهشت ماه 1400 شروع می شود و به مدت یک ماه تا چهارم خرداد 1400 ادامه خواهد داشت. پس از ثبت نام اولیه تیم‌ها، یک مصاحبه آنلاین با حضور هیئت انتخاب برگزار خواهد شد و در نهایت 16 تیم موسیقی برای شرکت و قرار گرفتن در جلوی دوربین جام موسیقی ایران، انتخاب خواهند شد. این 16 تیم شامل 8 تیم در سبک سنتی و 8 تیم در تمامی سبک‌های غیر سنتی هستند.

شرکت در این مسابقات و ثبت نام در آن کاملا رایگان هست و به کلیه تیم‌ها کمک هزینه اسکان و حمل و نقل به شهر محل ضبط برنامه پرداخت خواهد شد.
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 13:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فراخوان ششمین جام موسیقی منتشر شد | موسیقی ما