برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی اردوان وثوقی
آلبوم «سرانجام گاهی» با اشعار و صدای «احمدرضا احمدی» منتشر شد
موسیقی ما-  آلبوم «سرانجام گاهی» (مجموعه‌ای از اشعار احمدرضا احمدی) با صدای این شاعر و موسیقی «اردوان وثوقی» به مناسبت زادروز این شاعر معاصر منتشر شد.
اردوان وثوقی (آهنگساز و تنظیم‌کننده) این اثر نیز در خصوص تهیه این آلبوم گفته است: «ساخت موسیقی بر روی شعر و صدای شاعری همچون احمدرضا احمدی برای من مسئولیتی تاریخی، انتخابی دشوار و بختی بلند بود. از این رو لازم می‌دانم پاره‌ای توضیحات درباره ساخت این آثار ارائه دهم: برای حفظ نقش تاریخی صدای شاعر و اصالت اشعار، تن صدای شاعر و روایت اشعار را موضوع اصلی ساخت موسیقی قرار دادم و از آهنگسازی مستقل فاصله گرفتم. انتخاب بر آن گذاردم که همه امکانات صدا را در خدمت شعر و صدای شاعر بگذارم تا به محصول شنیداری واحدی برسیم و شعر یا موسیقی تحت الشعاع یکدیگر قرار نگیرند و به نوعی به موسیقی شعر دست یابیم». وی در ادامه افزود: «پروژه ساخت موسیقی این اثر بسیار سخت گیرانه و با کیفیت بود، به طوری که ضبط تمامی سازها و گروه کر به صورت زنده انجام شد. یک گروه ۸۰ نفره در تهیه موسیقی این اثر همکاری کردند از جمله گروه کر فلارمونیک ایران به رهبری علیرضا شفقی نژاد که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین گروهای کر در کشور هستند.»

این آلبوم به تهیه‌کنندگی موسسه مردم نهاد مهرگیتی ساخته شده و چاپ وانتشارآن توسط استودیو صبا صورت گرفته است. تمامی عواید حاصل از فروش این اثر توسط موسسه مهرگیتی به مدرسه‌سازی در مناطق کمتر برخوردار کشور اختصاص خواهد یافت.
 
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 15:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «سرانجام گاهی» با اشعار و صدای «احمدرضا احمدی» منتشر شد | موسیقی ما