برنامه یاد بعضی نفرات
 
با خوانندگی ماکان اشگواری
آلبوم «در دریا» از گروه آدمک منتشر شد
موسیقی ما- آلبوم موسیقی کودک «در دریا» به عنوان تازه ترین اثر «گروه آدمک» با صدای ماکان اشگواری و مستانه حکیمی در ده قطعه‌ی شاد برای کودکان منتشر شد. 

شعر و موسیقی این اثر را مستانه حکیمی، هانیه نیرو، امیرعباس محمدی، نسترن کیمیاوی، مانی بیات، شهرزاد بهشتیان، ارغوان ملک‌محمدی، غزال بغدادی، محسن مصلحی‌زاده و فرزان فرنیا سروده و ساخته‌اند. در این مجموعه تلاش شده تا هر بار گزیده‌ای از ترانه‌ها پیرامون و متناسب با فضا و محیطی مشخص مثل مزرعه، دریا، جنگل گردآوری شود.
 
«در دریا» با هدف آشنایی کودکان با عناصر محیطی و برای گروه سنی پیش دبستان و دبستان تهیه شده است. متن ترانه‌ها بر اساس لحن و ادبیات کودکانه و با هدف گسترش دایره واژگان کودک نوشته شده است. در بخش آهنگسازی نیز تلاش شده تا با وجود سادگی ملودی کسالت بار نباشد و بر تجربه شنیداری کودک بیفزاید.
 
گروه آدمک در معرفی آلبوم «در دریا» نوشته است: «این آلبوم شامل ۱۰ ترانه است که ابتدا با کلام و از شماره ۱۱ بدون کلام آورده شده است. نسخه بدون کلام هر ترانه به منظور استفاده برای هم خوانی با ساخت حرکت، بازی به صورت فردی یا گروهی تهیه شده است. در نمونه‌های بدون کلام، ملودی توسط ساز ریکوردر نواخته شده است و جلوه‌های صوتی نیز حذف شده است تا این امکان برای کودکان و مربیان ایجاد شود که بتوانند حرکت، بازی‌ها و یا شعرهای ساخته شده خود را با هر موضوعی روی ملوی قرار دهند.»
 
ماکان اشگواری (خواننده)، فرهود بیگلری نوازنده ریکوردر، مستانه حکیمی و نسترن کیمیاوی نوازندگان سازهای ارف و کوبه‌ای، مانی بیات طراحی و تولید صدا، گروه آدمک (تنظیم ترانه‌ها)، مانی بیات، مستانه حکیمی، نسترن کیمیاوی (مدیران هنری و اجرایی)، سبا عربشاهی و بهاره صادقی (طراحی گرافیک) گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می‌دهند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 تیر 1400 - 15:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «در دریا» از گروه آدمک منتشر شد | موسیقی ما