برنامه یاد بعضی نفرات
 
با هشت آهنگ
کاوه یغمایی «آدم‌های شب زده» را روانه بازار کرد
موسیقی ما چهارمین آلبوم «کاوه یغمایی» به نام «آدم‌های شب زده» منتشر شد. این آلبوم شامل هشت قطعه به نام‌های چرا نشناختمت، دژاوو، کاش می‌شد، می‌خوام برگردم، شعر نفس‌گیر، آدم‌های شب زده، کوله و شوشتری (بی‌کلام) است. این چهره باسابقه موسیقی راک در بخش ترانه‌های آلبومش نسبت به گذشته تغییرات زیادی را لحاظ کرده و با میثم یوسفی، علیرضا آذر، فرید نیکنام، مسعود میردامادی، مزدا شاهانی، امید اطهری نژاد و کوشا دلشاد همکاری داشته است. آهنگسازی قطعه اول این آلبوم توسط «برایان پولسن» و قطعه سوم هم توسط فرید نیکنام انجام شده است. «بن کاپلن» و «براک مک فارلین» هم میکس و مستر آلبوم آدم‌های شب زده را انجام داده‌اند.

اما کاوه یغمایی در بخش نوازندگی آلبومش هم با چهره‌های مطرحی نظیر نیلوفر فرزندشاد، ساتگین یغمایی، دنیل ادیر، برایان پولسن، دیوید اسپایدل و شین گالاس همکاری داشته است. آلبوم جدید کاوه یغمایی از سوی موسسه «هنر اول» و نشر موسیقی «کوک» در بازار توزیع شده است.

کاوه یغمایی برای انتشار این آلبوم مسیر طولانی را طی کرده است. او پس از چند سال اقامت در خارج از ایران، از سال 1390 به بعد فعالیت‌هایش در داخل کشور پررنگ‌تر شد. پس از فراز و نشیب بسیار بالاخره در سال 95 موفق به برگزاری کنسرت‌های بزرگی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شد که با استقبال خوب دوستدارانش همراه بود. او در همان سال هم آلبوم «منشور» را به بازار عرضه کرد. کاوه یغمایی در ادامه با وجود گمانه‌زنی‌های بسیار درباره انتشار آلبوم جدیدش، روند انتشار تک‌آهنگ‌هایش را حفظ کرد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1400 - 17:45

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کاوه یغمایی «آدم‌های شب زده» را روانه بازار کرد | موسیقی ما