برنامه یاد بعضی نفرات
 
نخستین روز از ششمین جشنواره‌ی موسیقی ایلام برگزار شد
از دوزله‌نوازی تا سوناتِ بتهوون
موسیقی ما- در نخستین روز از ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام، اجرای گروه موسیقی هاویر (از شهر ایلام) به سرپرستی افشین آریافر و نیز تکنوازی دوزله از اسماعیل جمالی‌فر و تکنوازی پیانو از محمدرضا محمدی در صفحات مجازی انجمن موسیقی استان ایلام پخش شد.
 
در رپرتوار اجرایی گروه هاویر، قطعات: پیش درآمد (آهنگ و تنظیم از افشین آریافر)، آواز شور، تصنیف صورتگر چین (ساخته استاد محمدعلی کیانی‌نژاد)، تصنیف عاشق مشو (ساخته استاد محمود ذوالفنون، تنظیم از افشین آریافر) اجرا شدند.
 
همچنین تکنوازی دوزله اسماعیل جمالی‌فر با اجرای ترکیبی از مقام‌های بومی و محلی استان ایلام همراه بود. محمدرضا محمدی نیز با ساز پیانو، موومان اول سونات ۸ بتهوون را نواخت.

ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام با محورهای موسیقی دستگاهی ایران (گروه‌نوازی، تک‌نوازی)، موسیقی بومی و محلی استان ایلام (گروه‌نوازی، تک‌نوازی)، موسیقی کلاسیک جهانی (تک‌نوازی) و در بخش‌های گروه‌نوازی (رقابتی)، آفرینش خلاقانه در تک‌نوازی (غیر رقابتی) و اجرا و تجلیل از پیشکسوتان (جنبی) برگزار می‌شود.
 
با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونا در ایلام و محدودیت‌های حضور مخاطبان در سالن‌های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد استانی کرونا، با تصمیم شورای سیاست‌گذاری ششمین جشنواره موسیقی استان، اجراهای این دوره جشنواره به صورت مجازی پخش می‌شود.
 
این فستیوال به مدت ۹ روز از روز دوشنبه ۴ مردادماه آغاز و تا سه شنبه ۱۲ مردادماه ادامه خواهد شد.
 
بر همین اساس، صفحات مجازی انجمن موسیقی ایلام، جشنواره موسیقی ایلام و ایلام هنری به عنوان بسترهای پخش مجازی معرفی شده‌اند و مخاطبان می‌توانند براساس زمان‌بندی مشخص شده در جدول، به صورت رایگان اجراها را مشاهده کنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 - 13:08

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از دوزله‌نوازی تا سوناتِ بتهوون | موسیقی ما