برنامه یاد بعضی نفرات
 
پرسش
امتیاز: 
0

امتیاز : 0.0/100
تعداد رأی: 0
( امتیاز : 0.0/100 - 0 رأی)
(0 رأی)

آهنگساز: 
محمدرضا تفضلی
نوازنده ها: 
پانیذ فریوسفی، ستاره بهشتی، مهرداد غلامی، مریم مهربان، امین غفاری، امین عطایی، دانیال جورابچی، محمدحسین غریبی و گلنار شعاری

ژانر:

انتشارات: 
:موسسه فرهنگی هنری ماهور
فصل انتشار: 
تابستان
ماه انتشار: 
شهريور
سال انتشار: 
1400
توضیحات: 

آلبوم پرسش شامل چند اثر مجلسی و سُلو از محمدرضا تفضلی در بازه ی زمانی سال های ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۴ است. هر کدام از این آثار نمایانگر بخشی از گرایش های آهنگسازی مؤلف آنها به شمار می روند. محمدرضا تفضلى در سال ۱۳۵۳ در كارلزروهه (آلمان) به دنيا آمد. سال ۱۳۶۷ تحصيلات موسيقى خود را در هنرستان موسيقى تهران شروع كرد و در سال ۱۳۷۱ از همين هنرستان فارغ التحصيل شد. سال ۱۳۷۲ در دانشكده ى هنر و معمارى دانشگاه آزاد به تحصيل در رشته ى موسيقى پرداخت و در سال ۱۳۷۸ از اين دانشگاه فارغ التحصيل شد. محسن الهاميان، مسعود نادرتبار، حسن رياحى، مهران روحانى، فرهاد فخرالدينى، مصطفى كمال پورتراب، شاهين فرهت، عليرضا مشايخى و محمد سعيد شريفيان از اساتيد علوم نظرى و آهنگسازى وى در زمان تحصيل در ايران بودند. در سال۲۰۰۲ وارد كنسرواتوار دولتى سن پترزبورگ روسيه موسوم به «  ريمسكى كورساكف» شد و نزد باريس تیشنکو (Boris Tishchenko) از شاگردان برجسته ى دميترى شستاكويچ به تحصيل آهنگسازى پرداخت. از استادان ديگر او در دوران تحصيل مى توان به آناتولى ميلكا (Anatoly Milka) (پوليفونى) و ايگور راگالف (Igor Rogalev) (آناليز) اشاره کرد. در سال ۲۰۰۷ پس از پايان تحصيلاتش در كنسرواتوار موفق به دريافت « ديپلم سرخ» (ديپلم با افتخار) شد و به ايران مراجعت كرد. تفضلى هم اكنون در دانشكده ى موسيقى دانشگاه هنر و دانشكده ى هنرهاى زيباى دانشگاه تهران تدريس مى كند و عضو هيئت علمى دانشكده ى موسيقى دانشگاه هنر است.
از نوازندگان این اثر می‌توان به پانیذ یوسفی، ستاره بهشتی، مهرداد غلامی، مریم مهربان، گلنار شعاری، امین غفاری، امین عطایی، دانیال جورابچی و محمدحسین غریبی اشاره کرد.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
2 + 4 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود پرسش | موسیقی ما