برنامه یاد بعضی نفرات
 
با برگزاری کنسرت و شب‌‌های فیلم- کنسرت
«شاه کلید» برنامه‌های خود را از سر گرفت
موسیقی ما- بنیاد شاه‌‌کلید از هفته‌ی جاری میزبان برنامه‌های فرهنگی و موسیقی شده است و در حالی که فردا (دوشنبه سوم آبان‌ماه) کنسرت دونوازی پیانو و ویلون (محمد جواد و محمدرضا بهرامی) را برگزار می‌کند، سلسله نشست‌هایی  درباره‌ی متن، شعر، ترانه‌سرایی و موسیقی خواهد داشت. دوره‌ی اول شب‌های فیلم- کنسرت (آثار بزرگان سینما درباره‌ی بزرگان موسیقی) نیز از دیگر برنامه‌های این موسسه است.

 در همین راستا در بخشِ اول دوره‌ی اول در روزهای یک‌شنبه و چهارشنبه آثاری چون شب یک روز سخت (ریچارد لستر) ، اولین دیدار بیتلز با امریکا (برادران میزلر)، هشت روز هفته (ران هاوارد)، سخت نگیر (مایکل لیندزی هاگ)، چرخ زندگی در دنیای مادی (مارتین اسکورسیسی) نمایش داده می‌شود که به موسیقی «بیتلز» می‌پردازد.

فیلم کنسرت برای بنگلادش ساخته‌ی (ساول سوییمر) نیز به موسیقی جرج هریسن و بیتلز، راوی شانکار و دیگران می‌پردازد. دستت را بده به دستم، ساخته‌ی رابرت زمکیس آخرین اثری است که در آن موسیقی بیتلزها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

هم‌چنین آثاری چون به پشت سر نگاه کن (مارتین اسکورسیزی) به همراه بازگشت به جاده‌ی 65 (دی. ای. پنی بیکر)،  راهی به سوی خانه نیست (مارتین اسکورسیزی)، آن سوی آینه: دیلن در فستیوال نیوپورت (موری لرنر)،‌ جنگ رولینگ تاندر (مارتین اسکورسیزی)، نیز به موسیقی «باب دیلن» می‌پردازد.

فیلم‌های آخرین والس، دیدار تازه با آخرین والس و هم‌چنین فیلم زمانی برادر بودند، موسیقی the band  را به تصویر کشیده است.

هزینه‌ی دوره‌ی اول شب‌های فیلم و کنسرت برای هر اثر صد و بیست هزار تومان است. مجموعه فیلم‌های یکشنبه شامل 7 جلسه، هفتصد هزار تومان و مجموعه‌ فیلم کنسرت‌های چهارشنبه‌ها شامل 6 جلسه، به مبلغِ ششصد هزار تومان است. کل مجموعه‌‌های یکشنبه‌ها و چهارشنبه نیز یک میلیون و صد و پنجاه هزار تومان است.

مؤسسه فرهنگی هنری زخمه بر هشته شهریور ۱۳۹۸ با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغازکرد. این مؤسسه، شناسایی، حمایت، مراقبت پرورشی ناب‌ترین رویش‌های این بستر و معرفی آن به جامعه و جهان را سرلوحه‌ی اهداف خود قرار داده است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1400 - 15:44

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «شاه کلید» برنامه‌های خود را از سر گرفت | موسیقی ما