برنامه یاد بعضی نفرات
 
به ریاست «محمد اله‌یاری فومنی»
جلسه‌ی هم اندیشی به منظور از سرگیری اجراهای صحنه‌ای موسیقی برگزار شد
موسیقی ما- جلسه‌ی هم اندیشی به منظور از سرگیری اجراهای صحنه ای موسیقی با حضور شرکت‌های برگزارکننده و نماینده سالن‌های برگزاری اجراها به ریاست محمد اله‌یاری فومنی، سرپرست دفتر موسیقی برگزار شد. 

در این جلسه، سرپرست دفتر موسیقی به تلاش های معاونت هنری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه اخیر برای آغاز اجرای های موسیقی، رونق اقتصاد هنر و پیگیری‌های وزارت ارشاد از ستاد ملی کرونا اشاره کرد.
در این دیدار مدیران و نمایندگان موسسات موسیقی و سالن ها نظرات و دغدغه های خود را در این زمینه بیان کردند و مباحثی مانند شیوه‌نامه‌های بهداشتی و نحوه ورود تماشاگران و نحوه قیمت گذاری بلیت مورد بررسی قرار گرفت. توسعه واکسیناسیون عمومی، تغییر رنگ کرونایی در عموم استان‌ها از قرمز به نارنجی، زرد و آبی، بهره مندی از ظرفیت ۵۰ درصدی سالن‌ها در کنار رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی، آغاز سایر فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی هنری مانند سینماها، تئاتر، رستوران ها، همایش ها و نمایشگاه ها از موارد دیگری بود که در این جلسه مورد گفت‌وگو قرار گرفت.
 
 
در این جلسه مقرر شد، سالن های برگزاری اجرای صحنه ای تمهیدات و تسهیلات خود برای شروع اجراهای صحنه‌ای را به دفتر موسیقی اعلام کنند تا این دفتر و شرکت‌های برگزار کننده با بررسی و ارزیابی دقیق و با توجه به نظرات ارایه شده در روزهای آینده به نتیجه اجرایی برسند. در این جلسه علاوه بر مدیران و نمایندگان موسسات موسیقی، مدیران یا نمایندگان تالار وزارت کشور، سالن همایش ایرانیان، تالار هتل اسپیناس، سالن همایش های برج میلاد، بنیاد رودکی و تالار وحدت، سالن برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران و نماینده ارشاد استان تهران نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 15:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جلسه‌ی هم اندیشی به منظور از سرگیری اجراهای صحنه‌ای موسیقی برگزار شد | موسیقی ما