برنامه یاد بعضی نفرات
 
مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آوازی نو با رییس اتحادیه پوشاک تفاهم‌نامه امضا کرد
حسن اردستانی: در دنیا هنرمندان و صنعتگران به عنوان یک فرصت به هم‌دیگر نگاه می‌کنند
 موسیقی ما- روز گذشته «حسن اردستانی» (مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آوازی نو) و «ابوالقاسم شیرازی» (رياست اتحاديه صنف توليدكنندگان و فروشندگان پوشاک تهران) تفاهم‌نامه‌ای را در راستای حمایتِ هنرمندان موسیقی از تولیدات پوشاک داخلی امضا کردند.

در این نشست «حسن اردستانی»  مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آوازی نو گفت: «هنر موسیقی یکی از پر مخاطب‌ترین انواع هنرهاست که همواره مورد استقبال اقشار مختلف جامعه بوده و سطح نفوذ بالایی را در جامعه به خود اختصاص داده است. در تمام دنیا صنایع مختلف، به خصوص صنعت پوشاک و مُد برای برقراری ارتباط با جامعه و معرفی محصولات خود از هنرمندان استفاده می‌کنند و این تعامل به صورت کاملا حرفه‌ای در جریان است. تا جایی که هنرمندان و صنعتگران به یکدیگر به عنوان یک فرصت نگاه می‌کنند.»

اردستانی تاکید کرد: «یکی از موفق‌ترین انواع این تعامل صرف‌نظر از محتوای موسیقی، گروه موسیقی کره جنوبی (بی تی اس) است که بر اساس گزارش رسمی پژوهشگران در سال 2011 به ازای هر 100 دلار سرمایه‌گذاریِ فرهنگی موسیقایی، 412 دلار محصولات مصرفی دیگر که مرتبط با صادرات فرهنگی بوده صادر شده و یک سود غیر مستقیم را از جانب موسیقی عاید صنعت پوشاک، IT و ... در کشور کره جنوب کرده است.»

اردستانی گفت: «از همین روی ما بر این اعتقادیم صنعت پوشاک برای معرفی محصولات و خدمات خود می‌تواند به عنوان بهترین فرصت از طریق هنرمندان موسیقی عمل کند و در یک تعامل دو سویه ضمن حمایت از صنایع داخلی می‌توانیم به ترویج و انتشار بهتر موسیقی نیز کمک کنیم. در این میان پروژه‌های موفق و نا موفقی تاکنون به شکل جسته و گریخته انجام شده که گاهی با کج سلیقگی‌ها در انتخاب برند مورد نظر که یا برند خارجی بوده و یا بدون شناختِ ظرفیت بِرند، هنرمندان دست به همکاری‌های بی نتیجه‌ای در این زمینه زده‌اند.»

این تهیه کننده قدیمی موسیقی ایران گفت: «این همکاری تخصصی بین موسسه آوازی نو با مخاطبان قابل توجه در جامعه و حضور اتحادیه تخصصی صنعت پوشاک می‌توان امر خطیر حمایت از هنر و صنعت داخلی را تسهیل کرده و با بررسی‌های کارشناسیِ هر دو طرف، خواهیم توانست با استفاده از هنر موسیقی، بِرندها و محصولات برتر داخلی در حوزه پوشاک را به جامعه معرفی کنیم. موسسه آوازی نو پس از برگزاری جلسات تخصصی با کارشناسان این موسسه و اتحادیه پوشاک به موضوع این تفاهم نامه رسید تا در پروژه‌ای فرهنگی و خلاقانه برای ظرفیت‌های هنر و صنعت به صورت همزمان برای بالابردن سطح فرهنگی جامعه بهره‌مند شود.»
اردستانی در پایان صحبت‌هایش گفت: «ما امروز اینجا هستیم تا گامی در راستای معرفیِ تولیدات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی برداریم. امیدوارم مجموعه آوازی نو و اتحادیه پوشاک بتوانند همکاریِ مثبت و مفیدی در این زمینه با هم داشته باشند.»
 
در بخش دیگری از این مراسم، «ابوالقاسم شیرازی» (رئیس اتحادیه پوشاک) گفت: «در کار ما بر خلاف دیگر صنایع مانند خودرو، رقیبان خارجی بسیاری وجود دارند و از همین روست که پوشاکِ تولید داخل به حمایت بیشتری نیاز دارد. امیدوارم با همکاری شما، بهترین تولیدکنندگانِ کشور به مردم معرفی شوند تا به سمتی حرکت کنیم که مردم از تولیدات داخلی حمایت کنند. ما در اتحادیه تلاش می‌کنیم تا طراحان جوان و خلاق را به سمت هنرمندان سوق دهیم. برای معرفی پوشاکی ایرانی و اسلامی، بهترین راه این است که از طریق هنرمندان این پوشاک به مردم معرفی کنیم.
در پایان این مراسم، تفاهم‌نامه‌ای میان حسن اردستانی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آوازی نو و ابوالقاسم شیرازی رياست اتحاديه صنف توليدكنندگان و فروشندگان پوشاک تهران امضا شد. این تفاهم‌نامه در راستای همکاری‌های بیشتر امضا شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 13:37

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حسن اردستانی: در دنیا هنرمندان و صنعتگران به عنوان یک فرصت به هم‌دیگر نگاه می‌کنند | موسیقی ما