برنامه یاد بعضی نفرات
 
در روزهای ۱۵.۱۶ و ۱۷ اسفند ماه
چهارمین جشنواره موسیقی کیش برگزار می‌شود
موسیقی ما- چهارمین جشنواره موسیقی کیش روزهای ۱۵.۱۶ و ۱۷ اسفند ماه در این جزیره برگزار خواهد شد. پیش از این دهه پایانی دی ماه برای برگزاری این جشنواره تعیین شده بود که بعد از برگزاری جلسات متعدد در نهایت نیمه اسفند تاریخ قطعی چهارمین جشنواره موسیقی کیش خواهد بود.

«بدریه بحرینی» (مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش) در این باره می‌گوید: «این تاریخ‌ها با توجه به ایام مبارک اعیاد شعبانیه که مصادف با یکشنبه ۱۵ اسفند ولادت سالار شهیدان، امام حسین (ع) دوشنبه ۱۶اسفند ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و سه‌شنبه ۱۷اسفند ولادت امام زین‌العابدین (ع) هستند، قطعی شد تا در این عیدهای مبارک شاهد شور و نشاط مضاعفی در جزیره کیش باشیم.»
 
بحرینی ادامه داد: «نزدیکی اعیاد خجسته‌ی شعبانیه با تعطیلات نوروز مجموعه برگزارکننده این رویداد را بر آن داشت تا این تاریخ را برای برگزاری چهارمین جشنواره موسیقی کیش انتخاب کنند. داوری‌های نخست آغاز شده است و بعد از بررسی نهایی هیات انتخاب، گروه‌های راه‌یافته به مرحله پایانی این جشنواره موسیقی که از استان‌های هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و بوشهر هستند، به صورت رسمی اعلام خواهند شد.»
 
 حدود ۲۰روز پیش از آغاز جشنواره، گروه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی برای اجرا در جزیره کیش به صورت رسمی از درگاه اینترنتی معرفی خواهند شد، به گفته‌ی بحرینی این جشنواره در نظر دارد به معرفی فرهنگ‌ها، قومیت‌ها و سنت‌ها بر اساس رنگ‌آمیزی در سواحل جنوبی از دریای عمان تا خلیج فارس واستان‌های جنوبی ایران بپردازد.

مهم‌ترین هدف بزرگترین رویداد موسیقیایی جزیره کیش، مورد توجه قرار دادن کیش با سابقه تاریخی ودیرینه خود از نظر فرهنگی و موسیقایی است و در کنارآن رونق کسب و کار در جزیره، ایجاد جاذبه‌های گردشگری و آشنایی با فرهنگ بوم‌گردی است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 14:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چهارمین جشنواره موسیقی کیش برگزار می‌شود | موسیقی ما