برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اعلام بنیاد رودکی
مهلت ارسال آثار گروه‌های موسیقی مجلسی تمدید شد
موسیقی ما- مهلت ارسال آثار هنرمندان و گروه‌ها به فراخوان دعوت از گروه‌های موسیقی مجلسی برای اجرای موسیقی در بنیاد فرهنگی هنری رودکی، تا پایان دی تمدید شد. 
 
این بنیاد اوایل آذر، به منظور ارتقای فرهنگ شنیداری موسیقی کلاسیک و در راستای حمایت از گروه‌های مجلسی موسیقی کلاسیک، از تمامی گروه‌های سازی یا آوازی کلاسیک (۳ تا ۸ نوازنده یا خواننده) دعوت کرد تا آمادگی خود را برای این دوره‌ اجرایی در تالار دهلوی اعلام کنند.
 
شورای ارکستر سمفونیک در نظر دارد با بررسی سوابق، توان اجرایی و نیز رپرتوار پیشنهادی ارسالی، گروه‌های منتخب را در یک چیدمان اجرایی بر اساس دوره‌های زمانی، ترکیب‌سازی سازمان‌دهی کند.
 
بر این اساس گروه‌های منتخب از تسهیلات ویژه‌ اجرایی و امکان در اختیار گرفتن سالن برای یک برنامه به صورت رایگان برخوردار می‌شوند. آرشیو و کتابخانه بنیاد می‌تواند آثاری از آهنگسازان ایرانی و خارجی را در اختیار گروه‌های منتخب قرار دهد.
 
با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار، گروه‌های علاقه‌مند می‌توانند تا پایان دی ۱۴۰۰، درسامانه اینترنتی بنیاد نسبت به تکمیل فرم مدارک خود اقدام و یا مدارک خود را از طریق پست سفارشی یا مراجعه حضوری به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، بنیاد فرهنگی هنری رودکی، طبقه سوم به واحد آرشیو و کتابخانه بنیاد رودکی تحویل دهند.
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 - 11:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهلت ارسال آثار گروه‌های موسیقی مجلسی تمدید شد | موسیقی ما