برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همکاری مشترک «خانه هنر نوین» و «آکادمی موسیقی شایا اسدی»
اولین آکادمی مدون کُر کار خود را آغاز می‌کند
موسیقی ما- اولین آکادمی مدون کُر با همکاری مشترک «خانه هنر نوین» و «آکادمی موسیقی شایا اسدی» از اسفند سال جاری آغاز می‌شود.

شایا اسدی (مدرس موسیقی و مدیر آکادمی شایا اسدی) گفت: «هم‌خوانه»، اولین آکادمی مدون کُر با همکاری مشترک «خانه هنرنوین» و «آکادمی موسیقی شایا اسدی» از یکم اسفند ماه سال جاری در تهران آغاز می‌شود. تعدد گروه‌های کر و تمایل رو به افزایش برای تأسیس چنین گروه‌هایی چه در سطح حرفه‌ای و چه آماتور، رهبران و سرپرستان کُر را با چالش‌هایی از قبیل تولید صدا، کوک‌خوانی و سلفژ، شناخت مبانی نظری موسیقی و فرهنگ و آداب حضور در تمرین‌ها روبرو کرده است.
 
او در ادامه بیان کرد: «آکادمی کر «هم‌خوانه» دوره‌ای جامع و کاربردی برای خوانندگان حرفه‌ای و همچنین کسانی است که علاقه به خوانندگی دارند و در سرآغاز ورود به عرصه خواندن هستند. طراحی دوره به صورتی است که در سه ترم متوالی کورس‌های مورد نیاز برای کسب مهارت و دانش خوانندگی به شرکت کنندگان ارائه داده می‌شود تا پس از پایان دوره بتوانند در گروه‌های کر فعال شوند. در کنار همخوانی آثار متنوع و سطح‌بندی شده کرال، کسبِ دانش تئوریکِ موسیقی و فراگیری سلفژ و همزمان با آن کلاس‌های تجزیه و تحلیل موسیقی، این دوره را به دوره‌ای کاربردی و کم نظیر تبدیل کرده است.»
 
مدیر آکادمی شایا اسدی تاکید کرد: «برنامه‌ریزی و سطح‌بندی این دروس بر اساس نظام آموزشی «رویال کنسرواتوار کانادا» است که امکان شرکت تمام سطوح هنرجویان را در این دوره مهیا می‌کند. «خانه‌ هنرنوین» با مدیریت و سرپرستی آرمان نوروزی موسیقی‌دان و استاد دانشگاه در این پروژه حضور دارد. آخرین مهلت برای ثبت نام در این آکادمی بیستم بهمن ماه سال جاری است.»
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 - 12:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین آکادمی مدون کُر کار خود را آغاز می‌کند | موسیقی ما