برنامه یاد بعضی نفرات
 
با هنرنمایی محمدرضا صادقی و رهاب
«اشک ستاره»ی ایرانی بر گونه‌های بودابار چکید
موسیقی ما- موزیک «اشک ستاره» که حاصل همکاری «صادقی» (تنظیم کننده‌ی سبک الکترونیک) و رهاب به عنوان خواننده است در آلبوم 2022 بودابار بین 28 ترک که اکثریت از نام‌داران موزیک دنیا هستند شماره 9 این البوم را به خود اختصاص داده است. بودابار جز پرطرفدار ترین و معتبرترین آلبوم های جهان است که سبک خاص و شرقی ORIENTAL را برای مخاطبان خود ارائه می‌دهد. همین امر باعث تفاوت این لیبل موسیقی در مقایسه با دیگر لیبل های جهان شده است. این لیبل طی دو دهه‌ی اخیر 20 البوم موسیقی تولید کرده که همگی از جاودانه های موسیقی جهان محسوب می‌شوند.

محمدرضا صادقی درباره‌ی این موفقیت گفت: «پذیرش این اثر به درخواست بودابار صورت گرفت و آن‌ها با ارسال ایمیل از ما خواستند که اشک ستاره را در اختیارشان قرار بدهیم. این اثر در ژانر ارگانیک‌هاوس- دیپ‌هاوس خلق شده است و به دلیل رنگ هارمونی شرقی موجود در اثر با اقبال از سوی مخاطبان (به خصوص غیر ایرانی‌ها) مواجه شد.»‌

در این میان، «رهاب» که خوانندگی و ملودی پردازی بخش آوازی این اثر را به عهده دارد، درباره‌ی آن می‌گوید: «ملودی بخش آوازی اشک ستاره حالاتی از دستگاه نوا را القا می‌کند و هم‌نشینی با کلام فارسی آن را شیرین‌تر می‌کند. کلام ایرانی در قلب‌ها نفوذ می کند و بیتی از حضرت سعدی در این قطعه هست که این ملاحت را دو چندان می کند.»

این موضوع نویدبخشِ این است که موزیک ایران و جوانان با استعداد ایرانی آثار خود را با بالاترین سطح کیفیت که در دنیای موسیقی راجع است تولید کرده و برای ایران افتخار کسب کرده‌اند.

ترانه موزیک «اشک ستاره» حاصل همکاری جوانان با استعداد جواد قاسمی، رها مزرعتیان و تک بیتی از حضرت سعدی است.
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 - 12:22

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «اشک ستاره»ی ایرانی بر گونه‌های بودابار چکید | موسیقی ما