برنامه یاد بعضی نفرات
 
هم‌زمان با چهارشنبه سوری
سایت «خانه باغچه‌بان» راه‌اندازی شد
موسیقی ما- سایت «خانه باغچه‌بان» امروز سه‌شنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز به کار کرد. این سایت دربرگیرنده‌ی تمام آثار و اسناد مربوط به خانواده باغچه‌بان است.
 
در «خانه باغچه‌بان» آثار و اسنادی از جبار باغچه‌بان، ثمین باغچه‌بان، اِِولین (همسر ثمین باغچه‌بان)، ثمینه باغچه‌بان و کاوه باغچه‌بان (فرزند ثمین و اِولین) در دسترس عموم قرار دارد. این سایت فاز اول کاری خود را آغاز کرده و در ادامه و به مرور تکمیل خواهد شد. قرار است در این سایت تمام آثار صوتی و مکتوب خانواده باغچه‌بان اعم از کتاب‌ها، موسیقی‌ها، گفتگوها، سخنرانی‌ها، پارتیتورها، بریده جراید و… بارگذاری شود و به شکل رایگان قابل استفاده باشد.
 
«خانه باغچه‌بان» به دلیل علاقه اعضای این خانواده به مناسبت‌های ملی مثل چهارشنبه‌سوری و نوروز، امروز یعنی چهارشنبه سوری سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شده است.
 
از جمله آثاری که علاقمندان می‌توانند در این سایت مشاهد کننده کتاب «رباعیات» و کتاب «بابا برفی» اثر جبار باغچه‌بان، مستند «به یاد جبار باغچه‌بان» (ساخته کیومرث پوراحمد از محصولات قدیمی کانون پروش فکری کودکان)، قطعه‌ی منتشر نشده‌ی «درخت سرو بودم» ساخته ثمین باغچه‌بان به خوانندگی اِولین باغچه‌بان و آثار بسیار دیگری.
 
این سایت به همت کاوه باغچه‌بان (فرزند ثمین و اِولین باغچه‌بان) و زیر نظر سایر بازماندگان خانواده‌ی باغچه‌بان با همکاری حسام گرشاسبی و جمعی از دوستداران این خانواده، راه‌اندازی شده است. علاقمندان به آثار و تاریخ خانواده باغچه‌بان برای اطلاع دقیق از هر آنچه مربوط به این خانواده است و استفاده از آثار آن‌ها می‌توانند به نشانی اینترنتی baghcheban. net مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 - 13:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سایت «خانه باغچه‌بان» راه‌اندازی شد | موسیقی ما