برنامه یاد بعضی نفرات
 
با تکیه بر موسیقی، پرفورمنس و حرکات موزون و فولکلوریک خطه آذربایجان
نمایش سارای در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود
موسیقی ما- گروه فرهنگی هنری نویان، نمایشی با عنوان «سارای» را ویژه بانوان ۲ و ۳ تیر ماه ساعت ۱۶ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌برد. اجرای این نمایش که با تکیه بر موسیقی، پرفورمنس و حرکات موزون و فولکلوریک خطه آذربایجان بوده، به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «بابک ولی پور» و کارگردانی «پریسا حاجی حسینی» روایت شده است.

سارای به معنای ماه بور یا ماه طلایی، داستان دختری است که در یکی از روستاهای دشت مغان آذربایجان زندگی می کند، او و آیدین عاشق یکدیگر می شوند. آیدین که سردسته چوپانان روستا است، به نام خان چوپان معروف است. عشق این دو جوان زبان زد اهالی روستا است، حتی خود روستاییان هم جز آیدین شخص دیگری را لایق سارای نمی دانند. اما عشق این دو …

از فعالیت های گروه هنری نویان می توان به شرکت در جشنواره های اقوام ایرانی، حضور در فستیوال بین المللی معرفی عید نوروز در سال ۲۰۱۷ در جمهوری آذربایجان و کسب دیپلم افتخار از وزارت فرهنگ این کشور، شرکت در جشنواره بین المللی هنر های نمایشی آیینی منطقه با شرکت ۲۰ کشور در سال ۲۰۱۶ در جمهوری آذربایجان با نمایش آنا لایلاسی (لالایی مادرانه) که موفق به کسب مقام نخست و کسب دیپلم افتخار شد، شرکت در بیش از ۱۰ فستیوال رسمی بین المللی و … اشاره کرد.

ایفا گران در این نمایش عبارتند از: جیران پناهنده، سمانه تبریزیان، پریسا حاجی حسینی، مهسا حاجی حسینی، روژان حاجی حسینی، معصومه حسین پور، سایه شکرزاده، شراره شادفر، معصومه عزیزی، فاطمه عبدالهی، فاطمه غریبی، مهشید فلاح، مونا مصطفی زاده، مهسا مصطفی زاده، سارا نصیری، مینا نورزادی، سارا واحدی، لیلا هادی و گروه مهمان: گروه هنری بورلا.

علاقه‌مندان میتوانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 - 12:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نمایش سارای در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود | موسیقی ما