برنامه یاد بعضی نفرات
 
شامگاه جمعه دهم تیرماه
ویدیوی «یه دریا نریم» در کنسرت طلیسچی ضبط شد
موسیقی ما- کنسرت علیرضا طلیسچی شامگاه جمعه دهم تیرماه در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد که این اجرا با ضبط ویدیوی تازه‌ترین اثر او بانام «یه دریا نریم» و همخوانی تماشاگرانش همراه بود. علیرضا طلیسچی که چهارم تیرماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد با هوادارانش دیدار کرده بود؛ این بار در سالن میلاد نمایشگاه به روی صحنه رفت. در این کنسرت که طی دو نوبت برگزار شد، این خواننده  تعدادی از قطعات منتخب و پرطرفدار خود را به همراه جدیدترین اثرش پیش روی مخاطبان قرار داد.

طلیسچی همانند سنت همیشگی کنسرت‌هایش، با قطعه «زندگی جونم» به روی صحنه آمد و ضمن خوشامدگویی به مخاطبانش از شوق اجرا برای آن‌ها گفت. در ادامه قطعات «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای دل خودم» و «ای داد بر من» یکی پس از دیگری به اجرا درآمدند.

"رفت قلبم، ضعف کردم واسه خندت عشقم بس که شیرینی …" بدون همراهی ارکستر و با نواختن ساز کیبورد و همراهی تماشاگران، توسط علیرضا طلیسچی خوانده شد تا نوبت به اجرای قطعه «دیوونه دوست داشتنی» برسد.
سپس طلیسچی با اشاره به سورپرایز اجرای خود گفت: قرار است برای اولین بار در این سالن، موزیک ویدیوی کامل قطعه «یه دریا نریم» را مشاهده کنید و بعد به اجرای آن می‌پردازیم.

پخش ویدیوی کامل «یه دریا نریم» با استقبال تماشاگران کنسرت همراه بود که توانسته بودند به‌عنوان اولین نفرات شاهد آن باشند.

پیش از آنکه طلیسچی برای ادامه کنسرت به صحنه بیاید، برای اجرای قطعه «یه دریا نریم» استیج با تغییر دکور همراه شد تا اجرای آن با حال و هوای متفاوتی نسبت به دیگر قطعات روبرو شود که این تغییرات برای ضبط اجرای زنده این قطعه با حضور تماشاگران بود.

طلیسچی برای اجرای این قطعه به همراه اعضای ارکستر خود به جلوی استیج آمد و با نشستن بر روی صندلی، اجرای متفاوتی را به‌صورت آنپلاگد ارائه کرد.

در این کنسرت تمرکز گروه اجرایی روی فیلم‌برداری متفاوت از اجرای قطعه «یه دریا نریم» که به گفته علیرضا طلیسچی در این کنسرت قرار بود از فیلم‌برداری آن؛ ویدئو کلیپ‌ جدیدی ساخته شود که همین امر موجب شد تا مخاطبان با شور و اشتیاق بیشتری به همخوانی بپردازند و مجدد درخواست اجرای این قطعه را داشته باشند.

به دلیل درخواست مکرر هواداران، طلیسچی بلافاصله به اجرای دوباره این قطعه پرداخت و در پایان از تماشاگران خواست تا این بار آن‌ها قسمت ترجیع‌بند شعر را برای او بخوانند و حاضران در سالن یک‌صدا و با اشتیاق شروع به خواندن کردند.

در ادامه قطعات «لیلا»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «آخرش قشنگه»، «نه نمیارم» و «ای دل غافل» اجرا و در پایان دو قطعه «قاف» و «دیوونه دوست داشتنی» مجدداً شنیده شدند.
از نکات قابل‌توجه این اجرا، نورپردازی متفاوت سالن و استیج بود که جلوه‌های بصری جذابی به کنسرت می‌داد مخصوصاً در اجرای قطعه «قاف» که این نورپردازی بیش‌ازپیش خودنمایی و توجه تماشاگران را به خود جلب می‌کرد.

محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، فرید الهی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، کامیار عبدی (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را تشکیل می‌دادند.
 
کنسرت علیرضا طلیسچی ۱۰ تیرماه ۱۴۰۱ طی دو سانس به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» و مدیریت مهدی اسفندیار برگزار و  برای تاریخ ۲۹ تیرماه در سالن هتل اسپیناس پالاس نیز تمدید شد.
تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1401 - 15:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ویدیوی «یه دریا نریم» در کنسرت طلیسچی ضبط شد | موسیقی ما