برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای سرویس‌های استریم دیزنی
شرکت والت دیزنی و خانه استودیوی بی‌تی‌اس با یکدیگر هم‌کاری می‌کنند
موسیقی ما- شرکت والت دیزنی و خانه استودیوی بی‌تی‌اس (Hybe) فاش کردند که در پی بستن قرارداد جدیدشان برای همکاری با یکدیگر، ۵ عنوان برای سرویس‌های استریم دیزنی، از جمله سه پروژه انحصاری با حضور اعضای بی‌تی‌اس تولید کنند. همسو شدن با محبوب‌ترین گروه پاپ جهان بدون شک برای دیزنی یک موفقیت چشمگیر است، زیرا این کمپانی هم به دنبال افزایش تعداد مشترکین جهانی خود و هم رقابت با نتفلیکس برای کسب محبوبیت جهانی است.
 
سه پروژه این شرکت با حضور اعضای بی‌تی‌اس شامل یک فیلم کنسرت انحصاری با اجرای زنده این گروه در استادیومی در لس‌آنجلس در نوامبر ۲۰۲۱ بود که در آن آهنگ‌های موفق خود در بیلبورد را اجرا کردند و پس از دوسال از همه‌گیری کرونا، با هواداران خود از نزدیک ملاقات کردند.
 
پروژه بعدی یک رئالیتی‌شو با حضور اعضای بی‌تی‌اس بود. این نمایش درباره پنج دوستی است که به یک سفر می‌روند و از انواع تفریحات و فعالیت‌های سرگرم‌کننده لذت می‌برند.
 
«لحظات به‌یادماندنی بی‌تی‌اس» نام پروژه بعدی با همکاری این گروه است که دیزنی درباره آن می‌گوید: «این مجموعه مستند سفر باورنکردنی نمادهای پاپ قرن بیست و یکم BTS را دنبال می‌کند. با دسترسی بی‌سابقه‌ای به کتابخانه‌ای وسیع از موسیقی و فیلم در ۹ سال گذشته، این مجموعه زندگی روزمره، افکار و برنامه‌های آینده اعضای BTS را نمایش می‌دهد. این نمایش در سال ۲۰۲۳ به طور انحصاری در سرویس‌های استریم دیزنی در دسترس خواهد بود.»
 
جسیکا کام-انگل، مدیر محتوای دیزنی گفت: «ما از همکاری با Hybe برای نمایش فعالیت‌های آنها در سرویس‌های پخش جهانی خود از جمله دیزنی پلاس، هیجان‌زده هستیم. این همکاری نشان‌دهنده بلندپروازی خلاقانه ماست؛ کار با سازندگان محتوای نمادین و ستاره‌های برتر در آسیا و اقیانوسیه تا مخاطبان در ساسر جهان از استعداد آنها به طرق مختلف لذت ببرند. ما معتقدیم این برنامه‌های جدید مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود خواهند کرد و مشتاقانه منتظر معرفی محتوای موسیقی بیشتر در سرویس خود هستیم.»
ارک جی وون، مدیرعامل Hybe هم گفت: «این شروع یک همکاری طولانی‌مدت خواهد بود، جایی که ما طیف گسترده‌ای از محتوای استودیوی بی‌تی‌اس را برای طرفدارانی که موسیقی و هنرمندان ما را دوست دارند به مخاطبان سراسر جهان ارائه می‌دهیم. شرکت والت دیزنی با برندها و پلتفرم‌های بی‌نظیر خود سابقه طولانی در ساخت امتیاز و تبلیغ هنرمندان موسیقی دارد.»
 
از زمان بسته شدن این قرارداد در کره جنوبی در نوامبر ۲۰۲۱، دیزنی پلاس به دنبال مسیری است که نتفلیکس آن را با سریال «بازی مرکب» طی کرد و به دنبال محبوبیت جهانی برای به دست آوردن مشترکینی در سراسر آسیا و آمریکای جنوبی است. این استریمر قبلاً گفته بود که امسال بیش از ۲۰ عنوان کره‌ای منتشر خواهد کرد که حداقل ۱۲ عنوان اصلی کره‌ای را شامل می‌شود. محبوب‌ترین نسخه اصلی این شرکت تا به امروز، Snowdrop است که جیسو، یکی از اعضای گروه پاپ کره‌ای Blackpink در آن حضور دارد.
 
 بی‌تی‌اس در اوایل این ماه فاش کرد که قصد دارند حرفه خود را با تمرکز بر پروژه‌های انفرادی ادامه دهند. Hybe بعداً توضیح داد که با وجود این جدایی که در ابتدا به عنوان یک وقفه توصیف شد، و همچنین علاقه اعضای گروه به تلاش‌های فردی، آنها همچنان با هم باقی می‌مانند و هفت عضو بی‌تی‌اس به شرکت در فعالیت‌های گروهی ادامه خواهند داد.
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تیر 1401 - 13:56

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شرکت والت دیزنی و خانه استودیوی بی‌تی‌اس با یکدیگر هم‌کاری می‌کنند | موسیقی ما