برنامه یاد بعضی نفرات
 
شورای رسیدگی به تخلفات انتشار و اجرای آثار موسیقایی در دفتر موسیقی تشکیل می‌شود
تعلیق مجوز و صادر نشدن مجوزهای جدید در انتظار اهالی موسیقی
موسیقی ما- برابر آیین‌نامه نظارت بر انتشار و اجرای آثار موسیقایی، شورای رسیدگی به تخلفات انتشار و اجرای آثار موسیقایی در دفتر موسیقی تشکیل می شود. اعضای این شورا طبق آیین نامه شامل نمایندگانی از تشکل های حوزه موسیقی، نماینده شورای شعر، ترانه و کلام، نماینده شورای موسیقی این دفتر و مدیران دفتر موسیقی هستند.
 
در ۸ جلسه برگزار شده شورای رسیدگی به تخلفات ۴۴ رای صادر شده است. در این جلسات تخلفات صورت گرفته از سوی شرکت‌ها، موسسات، خوانندگان و گروه‌های موسیقی در حوزه انتشار و اجرای آثار موسیقایی رسیدگی شده است که از آرای صادره از سوی این شورا می‌توان به تذکر شفاهی یا کتبی (بدون درج در پرونده)، تذکر شفاهی یا کتبی (با درج در پرونده)، تعلیق مجوز یا مجوزهای مورد تقاضا (از یک ماه تا یک سال) و صادر نشدن مجوزهای جدید (از سه ماه تا یک سال) اشاره کرد.
 
برخی مصادیق تخلفات عبارتند از: انتشار آثار بدون اخذ مجوز از دفتر موسیقی، منطبق نبودن اثر صوتی و تصویری منتشرشده با مجوز صادره از سوی دفتر موسیقی، انجام حرکات نمایشی در اجرای صحنه ای موسیقی بدون اخذ مجوزهای لازم، به کار بردن کلمات ناشایست روی استیج، پوشش نامناسب خواننده و اعضای گروه، اجرای پلی بک، حضور افراد غیرمرتبط روی استیج حین اجرای صحنه‌ای، پخش نماهنگ و محتوای بدون مجوز یا خارج از موارد تعریف شده و هرگونه رفتار خارج از عرف اجراهای صحنه‌ای توسط خواننده و یا اعضای گروه، تأخیر در شروع اجراهای صحنه‌ای از سوی برگزارکنندگان، جعل مجوزهای دفتر موسیقی و موارد مشابه.
 
برابر آیین نامه، چنانچه تخلفات رخ داده در هر استانی باشد، آن استان با تشکیل جلسات مشابه، صلاحیت رسیدگی به موارد مربوطه را دارد.
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 - 15:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تعلیق مجوز و صادر نشدن مجوزهای جدید در انتظار اهالی موسیقی | موسیقی ما