برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزئیات فعالیت‌های جدید و کنسرت‌های آینده این خواننده را در «موسیقی ما» بخوانید
علی یاسینی این روزها چه می‌کند؟
موسیقی ما در پس روزهای ساکت «علی یاسینی» او در تدارک برنامه‌ها و آثار جدید برای دوستدارانش است. شنیده‌های خبرنگار «موسیقی ما» از فعالیت‌های این روزهای علی یاسینی حکایت از آن دارد که این خواننده در تدارک انتشار یک تک آهنگ طی روزهای آینده است. همچنین یاسینی قصد دارد تا یک EP آلبوم را روانه بازار کند. هنوز جزئیات دقیقی از عوامل تولید و محتوای تک آهنگ و آلبوم او خبری منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد که همانند گذشته بخش عمده تولید این آثار توسط خودش انجام شود.

علی یاسینی در بخش کنسرت هم به همراه موسسه «لیما» چند برنامه برای ماه‌های آینده دارد. پس از استقبال از اجرای او در اکسپو 2022 دبی که توجه رسانه‌های ایرانی و خارجی را جلب کرد او اجراهایش در تهران و سایر شهرها را آغاز کرد. تور داخلی کنسرت‌های او هم با بازخورد خوب طرفدارانش مواجه شد و علی یاسینی یکی از معدود خوانندگانی بود که اجراهایش با سرعت بالایی در تهران و شهرهای دیگر به فروش می‌رسید. اما حالا شنیده شده که پیشنهاداتی به موسسه لیما به مدیریت «میلاد ماهان راد» به عنوان ناشر آثار و برگزارکننده کنسرت‌های علی یاسینی درباره اجرای کنسرت در کشور قطر رسیده است. کشور کم جمعیت و مطرح خلیج فارس که تا کنون خوانندگان ایرانی زیادی در آنجا کنسرت برگزار نکرده‌اند.

از سوی دیگر تور کنسرت‌های علی یاسینی در کانادا و آمریکا هم در نیمه اول سال 1402 برگزار می‌شود. اجراهایی که جزئیات کامل آنها اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد شامل شهرهای مهم این دو کشور باشد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهریور 1401 - 17:15

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی یاسینی این روزها چه می‌کند؟ | موسیقی ما