برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از چندین اجرای موفق در امارات
آندره بوچلی در پارک اتحاد ابوظبی به اجرای برنامه پرداخت
موسیقی ما- بعد از اجرای ارکستر سلطنتی کنسرتگبوو، ارکستر سمفونیک لبنان در امارات و حضور پلاسیدو دومینگو (خواننده‌ی  تنور اسپانیایی) حالا آندریا بوچلی در امارات به اجرای برنامه پرداخت تا این کشور روزهای موسیقایی خوشی را از سر بگذراند.

بوچلی، روز پنجشنبه ۲۴ نوامبر در پارک اتحاد ابوظبی اجرا داشت، او پیش از این نیز در سال ۲۰۰۹ در این کشور به اجرای برنامه پرداخت و نزدیک به ۱۱ هزار نفر در آن کنسرت اجرا کردند. حضور گسترده طرفداران باعث شد این نوع موسیقی خیلی زود مورد توجه قرار بگیرد و هنرمندانی نامداری برای اجرا در امارات در سال های بعد اعلام آمادگی کنند.
 
بوچلی پویایی فرهنگی این منطقه خاورمیانه را به دلیل اجازه دادن به ژانرهای نسبتا خاص مانند اپرا ستایش می کند. او در این باره در مصاحبه تازه خود گفته است: «من معتقدم که کیفیت و کمیت جشنواره‌های موسیقی، نمایش‌های فردی و هنرمندانی که درگیر این جشنواره ها هستند، همگی گواهی بر تلاش سخت این منطقه برای تثبیت خود به عنوان محلی برای موسیقی کلاسیک است.»

درهای پارک اتحاد روز پنجشنبه ساعت ۷ و ۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی به روی تماشاگران باز می‌شود و بلیت این اجرا نیز ۳۹۵ درهم امارات (معادل ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان) است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 آذر 1401 - 11:08

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آندره بوچلی در پارک اتحاد ابوظبی به اجرای برنامه پرداخت | موسیقی ما