برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از یک ماه از کشته شدن رپر امریکایی
مظنون قتل «تیک‌آف» دستگیر شد
 موسیقی ما- پلیس «هیوستون»‌ در ایالات متحده آمریکا روز جمعه اعلام کرد که مظنون قتل «تیک‌آف»(Takeoff)، رپر آمریکایی که ماه گذشته در مقابل یک مرکز بولینگ کشته شده بود را دستگیر کرده است.
 
رئیس پلیس «هیوستون» ضمن اعلام خبر دستگیری یک فرد ۳۳ ساله به اتهام قتل و یک فرد ۲۲ ساله به اتهام حمل غیرقانونی اسلحه، «تیک‌آف» را که در زمان مرگ ۲۸ساله بود یک «تماشاگر بی‌گناه» خواند. مظنون به قتل اکنون در زندان و در انتظار برگزاری دادگاه است.
 
پلیس پیش‌تر در کنفراس خبری اعلام کرده بود که ماموران پلیس پس از دریافت گزارشی از تیراندازی، به ساختمان «بیلیارد و بولینگ ۸۱۰ هیوستون» یعنی محل برگزاری یک مهمانی خصوصی رسیدند و با جسد یک مرد در صحنه مواجه شد.
 
کارکنان مرکز بیلیارد در گفت‌وگویی به پلیس اطلاع داده بودند که پس از پایان مهمانی، یک مشاجره بزرگ با حضور گروه بزرگی از افراد در مقابل درب ورودی ساختمان به وجود آمد و در نهایت تیراندازی آغاز شد. دست‌کم ۴۰ نفر در صحنه تیراندازی حضور داشتند. در آن زمان،‌ رئیس پلیس اداره پلیس هیوستون در نهایت مقتول را به عنوان «تیک‌آف» رپر گروه «Migos» شناسایی کرد.
 
بر اساس قوانین «تگزاس»‌، اگر این مظنون برای قتل «تیک‌آف» مجرم شناخته شود ممکن است با حکم ۵ الی ۹۹ سال حبس و حتی حبس ابد مواجه شود.
 
«تیک‌آف» در ایالت «جورجیا»‌ متولد شد و فعالیت به عنوان رَپر را با همکاری با دایی‌اش، «کویوو» رپر آمریکایی و «آفست» در قالب یک گروه سه‌نفره آغاز کرد. این گروه سه‌نفره در سال ۲۰۱۳ و با انتشار تک‌آهنگ «ورساچه» به شهرت رسید.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آذر 1401 - 11:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مظنون قتل «تیک‌آف» دستگیر شد | موسیقی ما