برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از سال‌ها فعالیت غیررسمی؛
«معین زندی» برای اولین بار روی صحنه رفت
موسیقی ما- کنسرت «معین زندی» در سالن میلاد نمایشگاه تهران به تهیه کنندگی «محمد جلیل‌پور» برگزار شد تا این خواننده به همراه «آرمین زارعی» و «ناصر زینعلی» از جمله خوانندگانی باشند که پس از سال‌ها فعالیت غیررسمی، کار خود را به شکل رسمی آغاز می‌کنند و در روزهای منتهی به نوروز 1402 کنسرت‌های خود را روی صحنه ببرند.  

کنسرت «معین زندی» را موسسه‌ی صوتی «آوای هنر» برگزار کرده است، هم‌چنین قرار است کنسرت‌ «آرمین زارعی» توسط شرکت ترانه‌ی شرقی در روزهای آتی اجرا شود. این اولین کنسرت «آرمین» به حساب می‌آید.  

در این سال‌ها، مخاطبان «معین زندی» را که پیش از این به نام‌ «معین زد» شناخته می‌شد، با سبک و صدای خاص‌اش می‌شناختند. این خواننده معمولا خود ترانه‌ی آثارش را می‌نویسد و آن را آهنگ‌سازی می‌کند.

«معین زندی» اولین بار در سال 1393 آلبوم زیرزمینی «درس عشق» را منتشر کرد و بعد از آن تک‌آهنگ‌های «سیگار وسط کار» و «دل بدیم» از او با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. او پس از سال‌‌ها فعالیت توانست در خرداد 1398 برای قطعه جاده هزار با ترانه و ملودی خود و تنظیم سعید انصار مجوز بگیرد.
 
به نظر می‌رسد این ماه‌ها روزهای پررونقی برای این خواننده است. او به تازگی برای سریال «پدرخوانده» قطعه‌ای خواند که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد و پس از آن در جشنواره‌ی موسیقی فجر به اجرای برنامه پرداخت. نهم اسفند ماه نیز دو سانس کنسرت در سالن میلاد برگزار کرد و میزبان هنرمندانی چون رضا بهرام و علی صبوری شد.
 
 
 
 
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اسفند 1401 - 13:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «معین زندی» برای اولین بار روی صحنه رفت | موسیقی ما