.
plays 199401
احمدرضا شهریاری معروف به احمد سلو در شامگاه نهم فروردین ماه روی سن میلاد نمایشگاه رفت تا با هواردان خود دیداری بهاری داشته باشد.

به گزارش موسیقی ما احمدرضا شهریاری که با نام هنری احمد سُلو مُعرِف مخاطبانش است، در دومین اجرای رسمی خود که به دنبال استقبال از اولین کنسرتش صورت گرفته بود ، بار دیگر توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

احمد سُلو در این شب طی دو سانس ۱۹ و ۲۲ به اجرای قطعات خود پرداخت و با استقبال خوبی از سوی هواداران خود مواجه شد .

شروع این کنسرت با قطعه «چپ» بود که پیش از این از طریق فضای مجازی توجهات بسیاری را به خود جلب کرده بود و یکی از قطعات سرشناس این خواننده است.

سپس سال نو را به تماشاچیان حاضر در سالن تبریک گفته و افزود: « امیدوارم امسال قشنگ ترین سال و زیباترین خاطره ها را پیش رو  داشته باشید.»

تا آنجا که به گفته تهیه کننده این برنامه(مجید طوسی)، به زودی  تورکنسرت های احمد سلو در دیگر شهرهای ایران نیزبرپا خواهد شد.

وی همچنین گفت:« از تمامی کسانی که من را به جایگاهی که امروز درآن قرار گرفته ام، رسانده اند،تشکر می کنم در ادامه نیز به اجرای قطعه «عشق مجازی» پرداخت که با همخوانی تماشاگران همراه شد.

«عاشقتم» ،«گل گندم»،«بغل»،«سلطان قلبم»،«بند »،«چشات»، «کاش نبودم»،«قهرمان»،«اخموی جذاب»، «شوک» و... به ترتیب قطعات بعدی این اجرا بودند .

بخش دیگر این اجرا اختصاص داشت به تکنوازی گیتار این خواننده و اجرای قطعاتی بداهه به درخواست حاضران درسالن که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.قطعاتی همچون «تنم می لرزه»،«توی شهر بی عاطفه ها»،«لعنت به تو زیبای بی عاطفه»،«نت سُل» و... و همچنین اجرای اثر تازه اش « منو تهران» با این مضمون «من یه ایرانمو تهرانمو دادم به نگاهت...» که برای اولین دراین کنسرت به اجرا درآمد و امروز درصفحه مجازی اش منتشر می شود.

وی در طول اجرا بارها از حاضران در سالن به دلیل همراهی و خلق حس خوب تشکر و قدردانی کرد.

در این کنسرت که به تهیه کنندگی مجید طوسی(شرکت فرهنگی و هنری سُل فا) و مدیریت اجرایی احسان طوسی برگزار شد.

علی ضرابی(ترومپت)، سیامک کریم پور(ترومبون)، حسام زبردست(ساکسیفون)، مجتبی صناعی(درامز)، محسن فرضی(گیتار بیس)،سامان سپهر (گیتارالکترونیک)، پاتریک یوسف زاده(گیتار نایلون)، جواد شیخی(بوزوکی)، بابک کدخدا(ویلون)، حسام متولی(تومبا پرکاشن) و سالار مددیان(سینتی سایزر) نوازندگان همراه احمد سلو در کنسرت بودند.

مهران مریخ نیزرهبری این  ارکستر و تنظیم قطعات را برعهده داشت.

به گفته تهیه کننده این برنامه(مجید طوسی)، به زودی  تورکنسرت های احمد سلو در دیگر شهرهای ایران نیزبرپا خواهد شد.
 


افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
15 + 1 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو کنسرت احمد سلو از سایت موسیقی ما | موسیقی ما