برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اشعاری از استاد محمدعلی بهمنی
رامین حسین پور آلبوم جدید خود را با نام «هشت انتخاب» منتشر کرد
موسیقی ما- رامین حسین پور آلبوم جدید خود را با نام «هشت انتخاب» با شعرهایی از محمدعلی بهمنی منتشر کرد. حسین‌پور آهنگساز، تنظیم‌کننده، خواننده و نوازنده آلبوم است و میکس و مسترینگ نیز وی انجام داده است.  
قطعات این آلبوم توسط حسین‌پور با سازهای گیتار الکتریک، گیتار بیس، درامز، کیبورد، پیانو، چلو، گیتار آکوستیک نواخته شده‌اند.
 
مضمون این آلبوم، عاشقانه، اجتماعی و فرهنگی است و رامین حسین‌پور خواننده و آهنگساز «هشت انتخاب» سعی کرده است مقصود، واقعیت مضمون و‌ تفکر شاعر را به‌درستی ادا کند. باور،رهگذر،سایه،پنجره خواب تو،هدیه،تقدیم میکنم،شیشه عمر،درمانِ خاک نام قطعات این آلبوم است.
 
این اثر را شرکت گیتی گویش منتشر کرده است. حسین‌پور خالق اثر «صورتگر» با شعری از مولانا است که این قطعه از آلبوم «گنجور» گزیده اشعار شعرای فقید ایران است. آلبوم «گنجور» نیز  به زودی در دست نشر قرار می گیرد.
 
ویدیوآرت «صورتگر» تاکنون در بیش از 35 رقابت بین‌المللی شرکت کرده و موفق به دریافت جوایز متعدد بین المللی شده است. 

در آخرین دستاورد این اثر هنری ،رامین حسین پور بهترین خواننده سال ۲۰۲۲ جشنواره لس آنجلس شد و نیز  در فهرست IMDb  سومین اثر بین ۵۰ اثر برگزیده این سایت  معتبر سینمایی در ژانر مستند  قرار گرفته است و  سایت IMDb ,رامین حسین پور را بعنوان هنرمندی دارای چندین استعداد معرفی کرده است.
 
رامین حسین‌پور دانش‌آموخته معماری، موسیقی و سینماست که در حوزه معماری بعنوان طراح و مدرس دانشگاه و کانسپتچوال آرتیست  و در حوزه موسیقی به عنوان شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و‌ نوازنده شناخته می‌شود. وی همچنین در حوزه سینما نیز به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده
مشغول به کار است. 
 
حسین‌پور سال 94 با تلفیق هنر معماری، موسیقی و سینما 2 اثر با نام‌های «غنیمت» و «اشتیاق» تولید کرد که در فستیوال‌های بین‌المللی به عنوان فینالیست حضور پیدا کرده‌اند.
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1402 - 19:16

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رامین حسین پور آلبوم جدید خود را با نام «هشت انتخاب» منتشر کرد | موسیقی ما