برنامه یاد بعضی نفرات
 
ستاره‌ی سینما پس از ۲۰ سال دست به گیتار شد
کیانو ریوز: دلم برای هم‌نوازی تنگ شده بود
موسیقی ما- گروه موسیقی راک آلترناتیو «داگ‌استار» با حضور «کیانو ریوز» ستاره سینمای هالیوود به عنوان نوازنده گیتار بیس، پس از ۲۰ سال یک کنسرت موسیقی اجرا کرد. این گروه موسیقی سه‌نفره که در دهه ۹۰ میلادی آغاز به کار کرده بود تا سال ۲۰۰۲ فعال بود، پس از یک وقفه دو دهه‌ای اولین کنسرت خود را در جشنواره «BottleRockK» در شمال کالیفرنیا اجرا کردند.

این کنسرت که نکته قابل توجه آن بازگشت «کیانو ریوز» ستاره هالیوودی به عنوان نوازنده گیتار بیس بود، شامل اجرای ۱۲ قطعه از دو آلبوم این گروه موسیقی از جمله «مای لیتل ویژنری» (۱۹۹۶) و «پایان خوش» در سال ۲۰۰۰ و همچنین آهنگ‌هایی از آلبوم جدید در حال آماده‌سازی این گروه بود.

«ریوز» در مصاحبه‌ای با بیلبورد، درباره بازگشت به عرصه موسیقی گفت: «دلم برای هم‌نوازی تنگ شده بود، دلم برای نوشتن با هم و اجرای برنامه‌های مشترک تنگ شده بود. این چیزی است که من همیشه دلتنگ آن بودم. ما به جایی رسیدیم که دیگر چیزی نمی‌ساختیم و از زمانی که شروع به کار کردیم، احساس خوب، مثبت و خلاقانه‌ای داریم.»

جدیدترین فیلم با بازی «کیانو ریوز» قسمت چهارم فیلم اکشن و دلهره‌آور «جان ویک» است که در آن نقش اصلی را ایفا می‌کند. این فیلم نقدهای مثبتی دریافت کرده و تاکنون حدود نیم میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته است
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 12:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیانو ریوز: دلم برای هم‌نوازی تنگ شده بود | موسیقی ما