برنامه یاد بعضی نفرات
 
بر پایه‌ی «خلاقیت‌های موسیقایی بااصالت»
فراخوان جشنواره‌ی موسیقی نواحی ایران منتشر شد
موسیقی ما- فراخوان شانزدهمین جشنواره‌ی منطقه‌ای موسیقی نواحی ایران پیرامون «تنوع موسیقایی قومی بر اساس وحدت سنت‌های اقوام ایران» و بر پایه‌ی «خلاقیت‌های موسیقایی بااصالت» با امکان حضور انواع موسیقی آوازی وسازی اقوام در حوزه‌ی ایرانِ فرهنگی توسط انجمن موسیقی ایران منتشر شد.

دبیرخانه‌ی شانزدهمین جشنواره‌ی موسیقی نواحی با انتشار متن فراخوان و اعلام برگزاری آن در دو مرحله منطقه‌ای و ملی‌بین‌المللی از کلیه هنرمندان حوزه موسیقی اقوام، در عرصۀ فعالیت «اجرای‌صحنه‌ای» و «پژوهشی»، دعوت به‌عمل می‌آورد.
 
بخش اول این دوره از جشنواره در ۵ منطقه‌ی ایران در تیرماه سال ۱۴۰۲، در یک گسترۀ ملی به همت دفترموسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانهای سراسر کشور به‌صورت غیررقابتی برگزار خواهد شد.
 
براین اساس مرحله‌ی منطقه‌ای این جشنواره در استان‌های تهران، قزوین، مازندران، خراسان شمالی، سمنان، گلستان، البرز، و قم با برگزاری در استان گلستان بعنوان منطقه اول، استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان با برگزاری در استان چهارمحال و بختیاری بعنوان منطقه دوم، استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و گیلان با برگزاری در استان آذربایجان شرقی بعنوان منطقه سوم، استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی و کردستان با برگزاری در استان کرمانشاه بعنوان منطقه چهارم، استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان با برگزاری در استان کرمان بعنوان منطقه پنجم صورت خواهد پذیرفت.
 
علاقمندان جهت ثبت نام و ارسال آثار می‌توانند از شنبه ۲۰ خردادماه تا پایان وقت اداری سه‌شنبه ۳۰ خردادماه به سایت جشنواره به نشانی www. ifmf. ir بخش فراخوان جشنواره و یا سامانۀ «بامک» مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 12:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فراخوان جشنواره‌ی موسیقی نواحی ایران منتشر شد | موسیقی ما