برنامه یاد بعضی نفرات
 
با تنظیم جدید از قطعات پرطرفدار
«آصف آریا» روی صحنه رفت
موسیقی ما- «آصف آریا» خواننده پاپ که پس از انتشار آثاری چون «هیس» و «شوخی ندارم» به شهرت رسیده است، پس از یک سال و نیم بار دیگر در تهران روی صحنه رفت.
 
این خواننده در ابتدای کنسرتش رو به حضار در سالن برج میلاد گفت: «خیلی خوشحالم که پس از بیش از یک سال با شما همصدا می‌شوم. چند وقتی به دلایل کاملا کاری و بعضا شخصی نتوانستیم با هم دیداری داشته باشیم ولی از امروز در کنار هم قرار است خاطرات عاشقانه زیادی را خلق کنیم.»
 
آصف آریا با گلچینی از آثار خود اجرای زنده اش را پیش برد و به مرور و در اواسط کنسرت، با اجرای قطعه ای مسعود صادقلو این خواننده را در سالن معرفی کرد که مهمان برنامه بود و کل سالن این خواننده را تشویق کردند.
 
این سبک از معرفی در سانس دوم هم ادامه پیدا کرد و آصف آریا در ابتدا بخشی از آثار محبوب چند خواننده را با گیتار می خواند و سپس چهره هایی چون علی یاسینی، مهدی دارابی، ناصر زینلی، مهدی جهانی را معرفی کرد تا کنسرتی پرستاره را در سالن برج میلاد شاهد باشیم. حضور این تعداد خواننده پاپ در یک کنسرت اتفاقی جالب و کم نظیر بود که بسیاری از حاضرین در سالن را غافلگیر کرد.
 
آصف آریا که با ساختن ملودی های پرطرفدار برای برخی خواننده ها همواره همکاری های زیادی را تجربه کرده، این بار و در کنسرت خود با تنظیم هایی جدید از برخی آثارش روی صحنه رفت و در ادامه نیز از علی تیرداد به عنوان سرپرست ارکستر و تنظیم کننده کلیه آثارش برای اجرای زنده نام برد.
 
او در ادامه چند قطعه دیگر از جمله «حال دلم» و قطعه جدیدش «عشق تو» را خواند و اعلام کرد به زودی در چندین شهر از کشور اجراهای زنده خد را روی صحنه خواهد برد.
 
کنسرت آصف آریا به تهیه کنندگی موسسه «لیما» و میلاد ماهان راد در برج میلاد روی صحنه رفت.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 12:41

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «آصف آریا» روی صحنه رفت | موسیقی ما