برنامه یاد بعضی نفرات
 
قربانی و گروه شیراز در تورنتو و مونترال
علیرضا قربانی اواخر فروردین در کانادا اجرا خواهد کرد
قربانی و گروه شیراز در تورنتو و مونترال
موسیقی ما- علیرضا قربانی و گروه شیراز در تور کانادا و در شهر های تورنتو، مونترال و آتاوا در تاریخ‌های ۲۰، ۲۸ و ۲۹ فروردین به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

در این برنامه که نخستین کنسرت علیرضا قربانی در کانادا محسوب می شود،پدرام خاورزمینی، تنبک، شاهین فیاض،رباب، سعید کامجو، کمانچه-قیچک، یاشار سالک، دف، نیما رحمانی، سنتور و آراز سالک با تار قربانی را همراهی خواهند کرد.

این خواننده در پاسخ به چگونگی برگزاری کنسرت در کانادا و نحوه آشنایی اش با گروه شیراز گفت : اولین دلیل همکاری ام با گروه شیراز آشنایی و دوستی من با سعید کامجو است که نیمی از قطعات این کنسرت از ساخته های اوست. چندی پیش در تهران فرصتی پیش آمد تا ما یک کار مشترک را اجرا کنیم و پس از آن از استمرار این همکاری صحبت شد و بالاخره این تعامل به کنسرت حال حاضر در کانادا ختم شد که من از این اتفاق بسیار خوشحالم.

وی در توضیح بیشترجزییات برنامه گفت : این کنسرت بر اساس موسیقی ردیف دستگاهی ایران طراحی شده و در دستگاههای شور،نوا ، همایون و متعلقاتش اجرا می شود و در تصانیف و آوازها بیشتر از اشعار مولانا بهره برده ام.

اجرای گروه شیراز در تورنتو در قالب فستیوال Sounds Of Persia خواهد بود که با حمایت Small World Music انجام می پذیرد وتا کنون گروههای کامکار‌ها و دستان به همراهی همایون شجریان نیز از جمله شرکت کنندگان آن بوده اند.
منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 فروردین 1388 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قربانی و گروه شیراز در تورنتو و مونترال | موسیقی ما