برنامه یاد بعضی نفرات
 
كنسرت گروه اركيده در تالار وحدت برگزار مي شود
از 11 الي 15 مرداد؛
كنسرت گروه اركيده در تالار وحدت برگزار مي شود
موسیقی ما- اولين خواننده زن پاپ بعد از انقلاب از 11 تا 15 مرداد ماه سال جاري در تالار وحدت به اجراي موسيقي مي پردازد.اركيده حاجي وندي، خواننده  با اعلام اين خبر گفت:اين اجرا ساعت 17 تا 19 زمان هاي ذكر شده در تالار وحدت برگزار مي شود.

در اين اجراي پنج روزه نوازندگاني مانند ارغوان حاجی وندی، ارمغان حاجی وندی، دنیا حاجی وندی، مریم نیک بین، مونیکا لُران، آرمینا جعفری، سپیده عظیمی ، نرگس تقی پور، آذین ملک زاده، پریسا جدی،هليا گل مغاني،نرگس تقي پورو... گروه را همراهي مي كنند.

وي در تعريف موسيقي پاپ گفت: موسیقی پاپ هیچ چیزی جز موسیقی کلاسیک ایران و فولکلور ما نیست که همانا به دلیل ساده فهم تر شدنش دچار ساده نوازی شده و از پیچیدگی ای که در موسیقی های دیگر دارد عاری گشته تا اکثریت بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند ، که به این نوع موسیقی ، موسیقی مردمی یا به اصطلاح پاپ گفته می شود.

اركیده حاجی وندی كه لقب اولین خواننده زن پس از انقلاب را با خود به یدك می كشد، حدود ۹ سال پیش گروهی را پایه گذاری كرد كه شاید آن زمان خود او هم فكر نمی كرد تا یك دهه بعد سرپرست تنها گروهی باشد كه بعد از ۹ سال توانسته خود را در سطح اول موسیقی ایران حفظ كند.
منبع: 
ایلنا
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود كنسرت گروه اركيده در تالار وحدت برگزار مي شود | موسیقی ما