برنامه یاد بعضی نفرات
 
«کتیبه» به آهنگسازی علی رادمان منتشر شد
آلبومی تقدیم به استاد علیرضا مشایخی
«کتیبه» به آهنگسازی علی رادمان منتشر شد
موسیقی ما - صبا رادمان : دکتر «علی رادمان» آهنگساز، نوازنده، رهبرارکستر و مدیرگروه موسیقی دانشگاه آزاد اسلامی، آلبوم «کتیبه» را توسط اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و با حمایت معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ما، در این آلبوم چهارقطعه از ساخته‌های علی رادمان به نام‌های «کتیبه»، «بوتیقا»، «کویر» و «آرگیومنت» توسط وی و «نیکولای لیسنکو» اجرا شده است.

در این آلبوم که تکنوازی سنتور آن را روزبه رحیمی و تکنوازی نی را محمد خدادادی و تکنواز دیوان آن را محمد امید سراج الدینی بر عهده دارد، قطعات ارکستری آن توسط ارکستر «ستراد» کیف نواخته، ضبط و منتشر شده است.

قطعه «کتیبه» این آلبوم که زمانی در حدود شش دقیقه دارد، برای تار و اصوات الکترونیک ساخته شده که تکنواز تار آن را سپهر لاجوردی عهده داراست.


هم چنین موومان سمفونیک «بوتیقا» قطعه‌ای شانزده دقیقه‌ای است که ارکستر «ستراد» کیف به رهبری «نیکولای لیسنکو» آن را اجرا کرده و «کویر» نیز قطعه‌ای ست که برای دیوان و ارکستر موسیقی نو ساخته شده و رهبری آن را علی رادمان بر عهده دارد.


بنابراین گزارش «آرگیومنت» دیگر قطعه این آلبوم است که برای گروه نی، گروه سنتور، گروه کوبه‌ای و کنتراباس با تکنوازی سنتور و نی نوشته و اجرا شده است.


علی رادمان که پیش از این به مدت یازده سال، به عنوان رهبر دوم گروه موسیقی تهران به سرپرستی علیرضا مشایخی حضور داشته، آلبوم «کتیبه» را به علیرضا مشایخی آهنگساز پیشکسوت کشورمان تقدیم کرده است.


گفتنی است ارکستر معاصر پارسیان به رهبری علی رادمان و همراهی «نیکولای سیسنکو» و خانم «والنتیا می‌نرو» مهر ماه امسال در ایران و چند کشور دیگر روی صحنه می‌روند. نخستین اجرای این ارکستر احتمالا در شیراز برگزار شده و سپس ارکستر برای اجرای برنامه راهی چند کشور اروپایی می‌شود.
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کتیبه» به آهنگسازی علی رادمان منتشر شد | موسیقی ما