برنامه یاد بعضی نفرات
 
اموال خانه موسیقی به خیابان ریخته شد!
شهرداری دفتر شماره دو خانه موسیقی را تخلیه کرد
اموال خانه موسیقی به خیابان ریخته شد!
موسیقی ما - شهرداری منطقه ۱۱ تهران دفتر شماره دو خانه موسیقی را به دلیل عدم تمدید قرارداد تخلیه کرد.

حمیدرضا عاطفی معاون اجرایی خانه موسیقی با اعلام این خبر گفت: با حضور ۳۰ نفر از عوامل شهرداری منطقه ۱۱ تهران در دفتر شماره دوم خانه موسیقی، آن‌ها اقدام به تخلیه اسباب و اثاثیه این خانه کردند.

وی در ادامه درباره دلیل این اقدام گفت: به دلیل عدم تمدید قرارداد و مالکیت این ملک توسط شهرداری، این اقدام انجام شد. این درحالی است که شهرداری منطقه ۱۱ روز چهارشنبه به خانه موسیقی اعلام کرده بود که این خانه را تخلیه کنند اما فرصت لازم برای بررسی به خانه موسیقی داده نشد. تخلیه دفتر شماره دوم خانه موسیقی در حالی صورت گرفت که اعضای کانون خوانندگان موسیقی کلاسیک و کانون خوانندگان سنتی جلسه داشتند و اکنون کنار خیابان ایستاده‌اند. این دفتر در خیابان صبای جنوبی، پایین‌تر از بیمارستان مدائن، نبش کوچه ماه، مجتمع آفتاب، طبقه دوم واقع شده است.

همچنین حمید رضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی درباره علت تخلیه اثاثیه خانه موسیقی از ساختمان شماره ۲این تشکیلات توسط شهرداری منطقه ۱۱ تهران گفت: این اتفاق به دلیل ناهماهنگی مدیران شهرداری و بدون هیچ اخطاری به ما صورت گرفته است. این ساختمان متعلق به شهرداری تهران است ولی چندین سال است این مساله در قالب تفاهم‌نامه بین ما و شهرداری حل می‌شد و امسال نیز با اینکه ما به طور شفاهی این مساله را با مسئولان بالادستی شهرداری تهران مطرح کرده بودیم ولی مسئولان شهرداری ۱۱ تهران با گرفتن حکم قضایی مشغول به تخلیه این ساختمان شدند. در حال رایزنی با مسئولین بالا‌تر شهرداری تهران هستیم تا مشکل را حل کنیم.

نوربخش با بیان اینکه متاسفم که به این صورت اسباب و اثاثیه خانه موسیقی را از ساختمان خارج کرده‌اند، گفت: قبل از این هیچ اخطاریه‌ای برای تخلیه این مکان داده نشده بود و به نظر می‌رسد که این اقدام به سبب بی‌مسئولیتی و بی‌تدبیری مسئولان شهرداری منطقه ۱۱ صورت گرفته باشد. البته مدتی پیش نیز مشابه این عمل را انجام دادند که با آقای قالیباف و سید محمدهادی ایازی معاون فرهنگی شهرداری تهران این مساله را مطرح و حل کردیم و قرار شد که در ساختمان مستقر باشیم تا زمانی که بتوانیم دو ساختمان را در یک ساختمان تجمیع بکنیم اما متاسفانه این مشکلات پیش آمد که جز تاسف نمی‌توان در مورد آن اظهار نظر دیگری کرد. گفتنی ست تا این لحظه اخبار و صحبت‌های ضد و نقیض فراوانی در این مورد منتشر شد که آخرین اخبار حاکی از انتقال اموال خانه موسیقی به کنار خیابان بوده و انتشار عکس‌های این اتفاق باعث شده بسیاری از مسئولین حاضر در مراسم تدفین استاد بیگلری‌پور پس از اتمام این مراسم روانه خیابان صبای جنوبی شوند.

اخبار تکمیلی به زودی منتشر می‌شود.
منبع: 
مهر، ایسنا، موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اموال خانه موسیقی به خیابان ریخته شد! | موسیقی ما