برنامه یاد بعضی نفرات
 
hkhandan
در دولت نهم هنر و هنرمند جايگاهي نداشت البته قصد انتقاد ندارم و فقط مي خواهم اوضاعي که 4 سال بر اهالي موسيقي گذشت را تشريح کنم.
‌براي گرفتن مجوز يک آلبوم آنقدر معطل مي شديم که در کنترل آلبومها ، ترانه‌ها لو مي‌رفت و به صورت غير مجاز تکثير مي‌شد.‌موسيقي اصيل ايراني الزامات خود را دارد اما در موسيقي پاپ انعطاف بيشتري وجود دارد و جوانان را بيشتر جذب مي‌کند که متاسفانه دولت نهم با جوانان به ويژه اگر هنرمند هم باشند ميانه خوبي نداشت‌ توهين وزير ارشاد به موسيقي تحت عنوان مطرب بازي بسيار دور از شان اهالي فرهنگ و هنر بود مطرب از طرب مي‌‌آيِد و طرب يعني شادي اما آقاي صفار هرندي منظور ديگر ي از به کار بردن اين کلام داشتند که جاي تاسف دارد اين حرف را يک وزير بزند.
 بسياري از اين هنرمندان از شرايط سخت مجوز و نگاه بد و زشت وزارت ارشاد به هنر و هنرمند خسته شدند و به کشورهاي ديگر مهاجرت کردند تا بتوانند آزادانه فعاليت کنند در حاليکه در دوره پيش ما به راحتي کار و فعاليت مي کرديم . اين خواننده تصريح کرد: من از ريس جمهور آينده مي‌خواهم به هنرمندان اعتماد کند و راه را براي هنرمندان جوان باز بگذارد تا آنها جذب کشورهاي ديگر نشوند و در کشور خود زير چتر قانوني درست و دو سويه فعاليت کنند.
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی ما | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران