برنامه یاد بعضی نفرات
 
امیر طبری: صدای احسان خیلی بهتر شده است
پرونده‌ای برای آلبوم «فرکانس» با صدای «احسان حق‌شناس» - ۲
امیر طبری: صدای احسان خیلی بهتر شده است
موسیقی ما – وحید لشکری: امیر طبری جزو هنرمندانی است که در آلبوم «فرکانس» با صدای احسان حق‌شناس حضور داشته. این هنرمند که ظرف چند روز آینده یک تک آهنگ با ترانه‌ای از «مرجان زنگنه» و تنظیم «پدرام مرندی» را منتشر خواهد کرد، صحبت‌ها و سخنان جالبی درباره این آلبوم دارد:
 
  • در چند قطعه از آلبوم فرکانس حضور داشتید؟
ساخت ملودی یک قطعه را انجام داده‌ام.
 
  • دلیل ورودتان به این پروژه چه بود؟
احسان از دوستان خوب من است و پیشنهادی ارائه کرد و گفت که می‌خواهم در آلبوم جدیدم بر روی ترانه آقای احمدی آهنگسازی انجام بدهی و من هم با افتخار روی این ترانه ملودی گذاشتم.
 
  • این آلبوم به طور کامل در خارج از کشور تولیده شده و همین مساله واکنشهای گوناگون و در برخی موارد انتقاداتی را به دنبال داشته است، نظر شما در این زمینه چیست؟
تنظیم‌های آلبوم خیلی خوب بود و صدای احسان خیلی بهتر شده است و میلیون‌ها تومان برای ساخت این آلبوم هزینه شده است و من به همه توصیه می‌کنم این آلبوم را گوش بدهند و از آن لذت ببرند!
 
  • نقاط ضعف و قوت این آلبوم را در چه مواردی می‌بینید؟
شهاب رمضان دوست خوب من است و خوب هم ملودی می‌سازد و پیام شمس هم از دوستان عزیز من است و تیم حرفه‌ای در آلبوم حضور داشتند و در کنار تنظیم‌های فوق العاده خوب پخش بسیار عالی و آلبوم کاور بسیار زیبایی داشت. همچنین تبلیغات خیلی خوبی هم در ایران داشت به عنوان مثال من تا به حال ندیده بودم که سر در یک فروشگاه به اسم آلبوم تغییر کند ونسبت به احسان که تازه نفس است تجربه بسیار خوبی بود. در کل کار موزیک در دنیا سخت است و به خصوص در ایران که به دلیل مسائلی که خودت بهتر آشنایی داری فشار بر روی ما زیاد است. خود من به ضعیف‌ترین کاری هم که ارائه می‌شود گوش می‌دهم وچون می‌دانم‌‌ همان مراحلی که یک کار حرفه‌ای طی می‌کند را‌‌ همان کار ضعیف نیز طی می‌کند. اما قدرت آن خواننده کم است و نباید مورد تمسخر قرار بگیرد. ما‌‌ همان مراحلی را طی می‌کنیم که افرادی نظیر پینک فلوید انجام می‌دهند حالا امضای آن‌ها آن گونه است و امضای من به این شکل است و آقای ایکس با کار ضعیف هم یک شکل کاری دارد ولی به نظر من باید به همه آثار احترام گذاشت و در این برهه با این فشار‌ها هیچ کس نباید به هنر هیچ انتقاد غیر منصفانه‌ای کند. چرا که در این زمان هرکسی در حد خودش آلبومی را جمع می‌کند و استاندارد‌ها را رعایت می‌کند را باید تشویق کنیم و این آلبوم احسان از کار قبلی‌اش خیلی بهتر بود و برایش آرزوی موفقیت دارم.
 
  • و نظرت در مورد خود احسان حق‌شناس؟
احسان دوست خوب من است و خیلی شخصیت خوبی دارد و پیگیر است. همین که برای کارش اینقدر ارزش قائل است که تا این حد هزینه می‌کند روز به روز کار‌هایش بهتر خواهد شد. چون حواسش هست که با چه کسانی کار کند و بهترین‌ها را انتخاب می‌کند. این را از قول من حتما بنویس که آمار غلط نمی‌گوید و همیشه آمار درست می‌گوید. کسانی که جواب گرفته‌اند و کارشان هیت شده است و جایی کارشان را شنیدی بر حسب شانس نبوده و چیزی به نام شانس در این دنیا وجود ندارد. اگر هم تصادفی بوده حتما مساله‌ای در پشت آن بوده است و فرمولهایی قضیه را درست کرده است و به همین جهت احسان همیشه سراغ کسانی می‌رود که آمار خوبی دارند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1391 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیر طبری: صدای احسان خیلی بهتر شده است | موسیقی ما