برنامه یاد بعضی نفرات
 
به زودی و با آهنگسازی «پیمان براری»؛
«صدای بی صدا» با صدای «سیروس سلیمی» منتشر خواهد شد
موسیقی ما – آلبوم «صدای بی صدا» اثری از «سیروس سلیمی» به زودی در بازار منتشر خواهد شد. این خواننده با اجرای ترانه فیلم سینمایی «تجارت» در سال ۱۳۷۳ نام خود را به عنوان خواننده یکی از نخستین ترانه های پاپ سینمای پس از انقلاب به ثبت رساند. سیروس سلیمی در گفتگو با سایت «موسیقی ما» عنوان کرد:«تمام تلاشمان را کرده ایم تا «صدای بی صدا » را در آستانه سال نو  در دسترس مخاطبین قرار دهیم تا شاید بتوانیم این تاخیرِ ناگزیز که البته از عهده مان خارج بود را کمی جبران کنیم.»
این آلبوم در سبک پاپ و با آهنگسازی و تنظیم پیمان براری و ارکستر بزرگ تولید شده که بسیاری از مشاهیرعرصه موسیقی در این اثر به هنرنمایی پرداخته اند. ترانه های این آلبوم از سروده های نسترن زندی، فرشید سنگ تراش، پل آنکا و سیروس سلیمی است.
ترانه فیلم سینمایی تجارت ساخته مسعود کیمیایی، یکی از اولین ترانه های پاپ در سینمای پس از انقلاب بود که سیروس سلیمی خواند و عنوان بندی آن فیلم را هم طراحی کرده بود. او پس از آن، چند ترانه را برای تلویزیون در قالب فیلم سینمایی، سریال و ویدیو کلیپ اجرا کرد.  سلیمی طی 17 سال اخیر وظیفه طراحی کاور و پوسترهای آثار متعدد موسیقایی در سبک های مختلف را بر عهده داشته است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 - 14:37

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «صدای بی صدا» با صدای «سیروس سلیمی» منتشر خواهد شد | موسیقی ما